Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixat julklappar, nöjd med att fixa dotterns till bra pris och extra grejer! :) sonens som vi trodde skulle bli enklast blev krångligt och butiken ska höra av sig om de hinner få hem före jul. Hittade även ett par vinterskor till mig, mycket välbehövligt eftersom mina skor är ett par gympadojor som håller på att ramla i sär. 🙈😂
 
Jag ar vaken och har riktigt ont i handen av r
Äldsta dotterns skola ha luciafirande i kyrkan ikväll. Ska bli mysigt :) Det är en av killarna i 6an som ska vara lucia, kul tycker jag :D

Nar aldste sonen gick i 6:an for ungefar 30 ar sedan (jag orkar inte rakna efter ordentligt :cautious:) var han Lucia :D pa skolan's oficiella firande. Pa den tiden blev det en hel del klagomal pa att de "forstorde" hela hogtiden. Jag och de vars soner var tarnor tyckte dock att det var ett himla kul pahitt.😂

Den är vansinnigt god! Jag var tveksam men gillar att testa nytt så jag köpte när jag var på väg till särbon för att hälsa på när han jobbade. Han och hans kollegor (två st) åt nästan upp hela asken! :rofl:

Men jag sörjer fortfarande After Eight Irish Cream som fanns för många år sedan, det är det godaste jag ätit i den vägen :cry:

Och VARFOR finns inga After Eight med nara andra smaker an mint har?🧐

Jag har jatte ont i hogra handen pa grund av reumatism som blommat upp igen den har veckan. I dag ska jag till doktorn sa det ordnar nog till sig ... men det ar markligt sa svart livet blir nar bara ena handen fungerar.
Det ar dock mycket markligt ... nu har reumatismen skott sig sa fantastiskt bra lange, helat tiden medan min Crohn's och colitis har varit mycket besvarliga ... nu nar mag och tarm systemet ordnat till sig bryter reumatismen ihop. :banghead: Det ar sa varenda gang, som att antingen kan bara en autoimmune sjukdom harja at gangen, eller sa klarar inte kroppen av att skota sig :cautious: och ma helt bra utan maste hitta pa nagot annat att krangla med. :p
 
Är så sjukt trött.. Har legat på sängen med katterna sen jag kom hem från jobbet för ett par timmar sen. Ska gå ut till källsorteringen och sen till Ica en sväng. Sen blir det hemgjord (vegetarisk) kebabpizza! :d
 
Har sån spänningshuvudvärk att jag mår illa. Varit och simmat ändå. Det var skönt och ihop med lite Paraflex tror jag det håller på att ge med sig. Tagit en Samarin i hopp om att illamåendet ska ge sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
35 378
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp