Hmmm, du har rätt!!Lite väl påklädd dock kanske...?
Plus att du borde ligga i schälsongen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, du har rätt!!Lite väl påklädd dock kanske...?
Det är därför han behöver Törnis! Man kan säkert beskylla henne för mycket men hon ser i alla fall inte tråkig ut!Inte jag heller tycker han ser sjukt tråkig o dryg ut också..
Sant.. hon är färgen han saknarDet är därför han behöver Törnis! Man kan säkert beskylla henne för mycket men hon ser i alla fall inte tråkig ut!
Hur gör du dem?
När jag läser detta så saknar jag INTE det livet igenFörsöker ignorera vädret och mörkret. Kört ut en ny bal till lösdriften, sladdad simbanan (tidigare ridbanan) och nu ska det mockas ligghall och boxar när jag druckit upp mitt kaffe.
Maken skyfflar bort lera utanför ligghallarna under tiden. Ack det glamourösa livet som hästägare!
ok, får prova med det.Jag smälter rester från värmeljus i en gammal kastrull och häller upp lite grann i glasen. Sticker ner ett delat kronljus och låter det fastna ordentligt i det stelnande paraffinet. Sen på med resten av det smälta värmeljusen.
Nu är det bara att elda!
Städat vingarderoben... antingen dricker jag för lite eller så köper jag för mycket vin (eller båda alternativen)