Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WOOOP! Fick veta i morse att vi ska ha en halvdag om myndighetens strategiska mål. Fick bokningen idag.
Jag är borta då
Eller, eh, men så SYND, för det är ju så, ehhh, intressant med strategiska mål
Alltså fyfan. Var i stort sett omöjligt OMÖJLIGT att lämna det prassliga, fluffiga och varma duntäcket idag men jag stålsatte mig. Utanför ÖSREGNAR det och blåser snett (i sedvanlig ordning...).
Buss på!Nu ska någon/några på Dina försäkringsbolaget få lida, 4 mån sen jag blev påkörd bakifrån (påköraren har erkänt vållande) och Dina bara krabbar.
Igår fastnade min trailer på den trasiga,skeva o orunda draget så jag fick köra akut in till verkstaden för att få loss släpet.
Ha en trevlig dag Dina!
Sitter och funderar på hur vi ska pynta bilen inför crusingarna på sveavägen imorn och på lördag! Speciellt när bilen inte har cigg-uttag och således inte går att ha några vettiga ljusslingor/tomtar osv.
Kan meddela att detta var falletÄter skumtomtar och på g att öppna nya hundsport. Kanske det finns några nya och fula kennelnamn