Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trött
Trött
Trött
och jävligt irriterad på några av mina kollegor.
Nej jag tänker inte be om ursäkt för att jag roddar in stora jobb som innebär att CHAUFFÖREN måste ut och leverera och att LAGERCHEFEN måste beställa hem material på gården. Jag har gjort flera direktbeställningar, jagar kunder, räknar på jobb och fått några stora i hamn. Tydligen har mina kollegor alldeles för mycket tid så de kan sitta och kika på mina offerter och gruffa för att de får saker att göra.
Enligt säljare nummer 2 här så innebär jobb att gå runt och dricka kaffe medans andra gör jobbet. Sen blir hen förvånad att våra kunder kontaktar mig istället för han för han är ju killen hela dagen liksom. Ja men få tummen ur ändan och gör något vettigt istället för att klaga!
Just nu går diskutionern hög pga av en större offert där jag räknat med direktleverans från leverantör.I denna (priser jag fått från leverantör) så är ordern tillräckligt hög för att vi ska få det fraktfritt.
Tydligen finns det inget som heter fraktfritt bla.. bla..nån betalar alltid bla.bla.bla
Vilket gjorde att jag fick ryta i och säga att för oss här påföretaget så behöver inte vi betala någon frakt.
De brukar vara vettiga människor men nu är jag ruggigt less på att styra allt. Pratade med chefen igår och fråga satte säljare 2 rakt ut när denna inte tyckte att det nya säljstödet vi ska jobba med inte var något för honom.
Jag vill slå på någon just nu.
Jag hade inte ens gått dit om det är någon tröst. Ren och skär tortyr!!Jag känner mig hemsk.
Vi hade luciatåg på jobbet, ett dagis i närheten som kom och sjöng. Jag tycker inte om det, det är varken mysigt eller gulligt i mina ögon och öron.
Jag satt mest och tittade ner i kaffekoppen..
Dessa behövde jag TACK!Andas, andas ut, bryt ihop, gå vidare....
I made this for you. I can feel you
Visa bifogad fil 41524
Husqvarna är bra men valde Sthil för dels mer van vid den och vill ha en som är lättarbetad som man inte behöver vara hulken för att användaJust nu är jag väldigt glad för särbons "våga vägra Stihl" även om kalendern inte är anledningen Han anser det är skitmaskiner sedan han gick på skogsgymnasiet (ja, jag vet att det har säkert ändrats sedan dess).
Nu hoppas jag inte Husqvarna ger ut någon idiotkalender för jag älskar deras grejor
Jag hade inte ens gått dit om det är någon tröst. Ren och skär tortyr!!
Vilken fin stjärna!
Fördelen med kontor, kan sno åt mig en lussebulle i morgon och gå tillbaka och stänga dörren om migDet var på frukosten och de bjöd på pepparkaka.. Hade det inte varit för frukost hade jag inte gått dit.
Fördelen med kontor, kan sno åt mig en lussebulle i morgon och gå tillbaka och stänga dörren om mig
Toa?Ja jag har ingenstans att gömma mig..