Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det! Men man ska ju börja tidigt.Det är märkligt jag var 2 år när jag började jobba på mitt jobb...
Verkar som att grannarna inte kör på "galet party" iaf, utan mer "umgås och lyssna lite på musik ibland". Känns bra Nu sitter jag i soffan, dricker vatten, äter after eight och tittar på youtube. Äldsta hunden har lagt huvudet över en filthög och snarkar för att hon inte får luft ordentligt, men hon verkar nöjd ändå
Nä. Inte alls.Skjuts det inte på påsk hos er?
Nej det har varit helt lugnt då faktiskt, vilket förvånade mig då jag flyttade hit.Skjuts det inte på påsk hos er?
Påsk? Valborg har det varit men jag tror kommunen slutat med det larmet. Såg nu att det är tillåtet påsk och valborg.Skjuts det inte på påsk hos er?
Så skönt! Det gör det här och eftersom det inte finns någon speciell tid så pågår det hela dagen och ibland dag före och efter.Nä. Inte alls.
Konstigt ändå på en industri.Förstår det! Men man ska ju börja tidigt.
Ja här skjuts det på påsk.Påsk? Valborg har det varit men jag tror kommunen slutat med det larmet. Såg nu att det är tillåtet påsk och valborg.
WingfieldSå skönt! Det gör det här och eftersom det inte finns någon speciell tid så pågår det hela dagen och ibland dag före och efter.
Ekenäs slott, Linköpings kommun, i obygden.Wingfield
Från klockan 22.00 nyårsafton till klockan 01.00 på nyårsdagen.
Från klockan 22.00 påskafton till klockan 01.00 på påskdagen.
Från klockan 22.00 valborgsmässoafton till klockan 01.00 den 1 maj.
Den kanske hade tagit fel tidszon...Här var det något pucko, inne i samhället, som fyrade av sina salvor kl 00.53.