Funderar på att gå på SIHS på fredagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så ledsen.. jag och pojkvännen tänkte gå i år. Jag har inte varit sedan de flyttade från Globen och han har aldrig varit på en ridsportstävling, men han behöver jobba. Får bli ett annat år!Två veckor (minus en dag) kvar till SIHS! Ska dit på fredagen+lördagen och det ska bli så himla kul!
Behöver du inte uppdatera din plats inom 12 månader? De köer jag står i har det så. Missade det i en kö så förlorade platsen.Ingen aning, det var en slump att jag såg att jag stod i kön. Kollar ibland lägenheter där.
Nä tydligen inte då Det var förra året när det kom ett mail om att de skulle införa en årlig inlogg, annars skulle man förlora poäng. Oj tänkte jag, står jag i kö där??!Behöver du inte uppdatera din plats inom 12 månader? De köer jag står i har det så. Missade det i en kö så förlorade platsen.
Ja, kolla gärna, tack!Mamma går hos ögonläkare och överläkaren där säger att det finns bara ett par ögondroppsmärke som kan kalla sig ”riktiga ögondroppar”. Kan kolla vad de heter om du vill.
Sen skulle man ta bort skärmtid, max 1 timme om dagen när det gäller tv/dator för det tröttar ut ögonen och då blir det mer torrt.
Jag har 14 år i en kö, den kostar nu 300 kronor per år....Nä tydligen inte då Det var förra året när det kom ett mail om att de skulle införa en årlig inlogg, annars skulle man förlora poäng. Oj tänkte jag, står jag i kö där??!
Det gjorde jag. Sen typ 19 år tillbaka. I Varberg.
Ja det är ju det, så det fick bli nokian hakkapeliitta 10 även om det sved i plånbokenFast det är ändå en billig livförsäkring (men ja... det är inte roliga pengar att ut med - här blev det nya broddskor på både bil och släp ).
Tror jag blir dumförklarad nu..... men min däckfirma talar om när jag behöver nya däck. Jag ber dem förklara vilka val jag har. Och så köper jag det som är bra.Ja det är ju det, så det fick bli nokian hakkapeliitta 10 även om det sved i plånboken
Vi sköter det själva, det enda däckfirmorna får göra är att kränga om däcken, laga punktering och kanske göra en hjulinställning.Tror jag blir dumförklarad nu..... men min däckfirma talar om när jag behöver nya däck. Jag ber dem förklara vilka val jag har. Och så köper jag det som är bra.
Dvs jag har varit kund länge och litar blint på dem. Det är en större firma men när jag kommer för däckbyte minns de början av mitt reg.nr. Sånt imponerar
Jag gör ungefär samma. Ber min mekaniker ge mig förslag på bra däck till hyfsat pris. Det funkar !Tror jag blir dumförklarad nu..... men min däckfirma talar om när jag behöver nya däck. Jag ber dem förklara vilka val jag har. Och så köper jag det som är bra.
Dvs jag har varit kund länge och litar blint på dem. Det är en större firma men när jag kommer för däckbyte minns de början av mitt reg.nr. Sånt imponerar
Det min däckfirma gör - och jag är tacksam för - är tvätt, balansering och koll av dubb och mönsterdjup. Samt förvara dem. De fixar de nya däcken också. Har hittills aldrig blivit besvikenVi sköter det själva, det enda däckfirmorna får göra är att kränga om däcken, laga punktering och kanske göra en hjulinställning.