Vad gör vi? Del CCV

Grattis på födelsedagen @LadyCovergirl

1731789321665.webp

"Lurade" med sambon in på julmarknaden på loppisen Hjärta till Hjärta i Linköping, inte hans nöje riktigt med så mycket folk...Värre än på systemet och där var det inte direkt folktomt 😅. Men hittade fina fynd 🤩😍. Sen fick jag sällskap med till stallet när det var dags att fixa boxen och fixa insläpp, vi hjälpte också till med intag innan vi åkte hemåt 😊. Härlig dag fast den inte blev som tänkt 😊🥰.
Låter man bara livet pågå och hänger med även om det skitit sig i starten brukar det kunna bli hur bra som helst, knepet är bara att inte begränsa sig utan bara göra, och det har ni ju lyckats med idag. :)

Satte Solliden klockrent på Öland.
Närmast vinner på På spåret 💪🏼

Varit på Öland EN gång o va förbi där. De va inte så fint förövrigt

Sicken blåsig dag det varit och det är det fortfarande, jag (min kropp) gillar inte blåst :down:
Men som tur var så kom några vänner förbi och fikade, medans vi gjorde det så fick deras och våra vovvar vara ute och roa sig på egen hand.
Det betyder två väldigt trötta vovvar nu på kvällen trots att jag inte kunde aktivera dom idag - win win liksom :up:

Ligger i sängen och ska sova, men har så fruktansvärt ont i foten att det är svårt att tänka på annat. Vet inte om jag har något hemma som hjälper heller...

Två fälgar blästrade av fyra och sen blev det midnatt, nåt snille hade målat hammarlack direkt på gravrosten utan att ens stålborsta men fälgarna är faktiskt helt okej, bara lite bubblig svällrost under färgen så jag tänker inte göra mera än köra på rostskyddsgrundfärg och så Biltemas fälgfärg i spray för den är riktigt bra.

Hemma igen med kanske inte nytt, men atminstone ett valfungerande (snart hoppas vi) hjarta och mar i alla handelser redan mycket battre. Jag har 1000 forhallningsarder😳 och en uppsjo mediciner, det ar redan inbokat en lang rad lakarbesok och labbs som maste tas, med borjan redan pa Tisdag. Inte konstigt att jag maste vara hemma en vecka eller tva, det finns ingen tid over till att jobba.:p

Jag ar oerhort tacksam att jag valde att stanna innan jag var framme, parkera bilen och ringa 911 ... fast det inte gjorde sarskilt ont och fast jag inte hade tydliga symptom pa hjartinfarkt. Enligt chirurgen hade jag formodligen inte klarat det om jag kort sjalv eller kommit mycket senare.

Nar jag ringde trodde jag att det var helt i onodan ... och madde lite illa over det. Jag har mycket ofta ont i brostet fran magen, men det har var lite annorlunda, inte mycket, men inte riktigt samma. Ibland ar det tur att man inte lyssnar pa logiken.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 170
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 682
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
245
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka