Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulptering är ju klart roligast iofs, med lera gärna.Står lite och väger mellan läderarbete och skulptering i första hand. Är mest orolig för att jag ska starta upp och sen tappa intresset.
Låter man bara livet pågå och hänger med även om det skitit sig i starten brukar det kunna bli hur bra som helst, knepet är bara att inte begränsa sig utan bara göra, och det har ni ju lyckats med idag."Lurade" med sambon in på julmarknaden på loppisen Hjärta till Hjärta i Linköping, inte hans nöje riktigt med så mycket folk...Värre än på systemet och där var det inte direkt folktomt . Men hittade fina fynd . Sen fick jag sällskap med till stallet när det var dags att fixa boxen och fixa insläpp, vi hjälpte också till med intag innan vi åkte hemåt . Härlig dag fast den inte blev som tänkt .
Vi hör det själva också. Kränger om däcken hör en på sambons jobb. Imorgon åker spikskor på på min bil.Vi sköter det själva, det enda däckfirmorna får göra är att kränga om däcken, laga punktering och kanske göra en hjulinställning.