Snart är det hoppning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pappa hade, för många herrans år sedan när jag var barn, ont i bröstet och åkte till akuten. Där fick han veta att det var magkatarr eller liknande och läkaren sa att det inte är helt ovanligt att magsmärtor misstas för just hjärtinfarkt så det var inte alls konstigt att han trodde det var det. Som barn lät det ju helt stört- magen sitter ju vid naveln och hjärtat vid bröstet.... Jag har lärt mig lite anatomi efter detSaker är inte logiska alla gånger och alla eventuella avarter av logik ska man ta på allvar när det gäller kroppen, ingen är odödlig men vi vill helst hänga med så länge det går och vara friska så länge det går. Det är ju inte många år sen begreppet "smygande hjärtinfarkt" myntades och ont i bröstet från magen tyder ju på stress och magkatarr så där kan man missa hjärtinfarkten om man är tillräckligt envis att vänta ut smärtan.
Det är väl familjens privata bostad?Var det länge sen? Jag var till Solliden i slutet av 80-talet, då var trädgården vid huset och söderut rätt ok men när man gick en bit ifrån ner bland träden så var det mycket långt gräs som var delvis nertrampat.
Jag råkade gå in på en väg som var avstängd för allmänheten. Det var ingen avspärrning, bara en liten skylt på sidan som knappt syntes.
Nä - det är väl då den oftast ska användasFlyttar en kyrkorgel, ja gör man inte sånt på söndagar?
Saker är inte logiska alla gånger och alla eventuella avarter av logik ska man ta på allvar när det gäller kroppen, ingen är odödlig men vi vill helst hänga med så länge det går och vara friska så länge det går. Det är ju inte många år sen begreppet "smygande hjärtinfarkt" myntades och ont i bröstet från magen tyder ju på stress och magkatarr så där kan man missa hjärtinfarkten om man är tillräckligt envis att vänta ut smärtan.