Vad gör vi? Del CCV

Tvättar, lika spännande bidrag till tråden som alltid :angel::idea: .

Är trött i huvudet, har varit det på sistone, och funderar på att ge mig på en liten paus från sociala medier (typ Buke och Facebook). Mest för att jag känner att det drar väldigt mycket fokus ur mig, särskilt när jag blir trött och får svårare att reglera liksom, och det är mycket annat som kräver mitt fokus nu de kommande 1-2 veckorna (så inte någon dramatisk exit här precis :laugh: ).

Ligger i soffan och är missnöjd över att även denna dag bjuder på blåsten från helvetet. Det räcker nu! Ge mig lite sol och en vindstilla höstdag innan vintern dundrar in på riktigt.

Frukost intagen.
Tittar på första Mamma Mia i väntan på att smörgåsen sjunker.
Ångestig och känner mig allmänt värdelös.
Försöker att inte kämpa emot och tänker att det är som det är ibland.
Fortfarande plusgrader ute men dagarna är räknade.

Satte Solliden klockrent på Öland.
Närmast vinner på På spåret 💪🏼

Varit på Öland EN gång o va förbi där. De va inte så fint förövrigt
Var det länge sen? Jag var till Solliden i slutet av 80-talet, då var trädgården vid huset och söderut rätt ok men när man gick en bit ifrån ner bland träden så var det mycket långt gräs som var delvis nertrampat.
Jag råkade gå in på en väg som var avstängd för allmänheten. :bag: Det var ingen avspärrning, bara en liten skylt på sidan som knappt syntes.

Hemma igen med kanske inte nytt, men atminstone ett valfungerande (snart hoppas vi) hjarta och mar i alla handelser redan mycket battre. Jag har 1000 forhallningsarder😳 och en uppsjo mediciner, det ar redan inbokat en lang rad lakarbesok och labbs som maste tas, med borjan redan pa Tisdag. Inte konstigt att jag maste vara hemma en vecka eller tva, det finns ingen tid over till att jobba.:p

Jag ar oerhort tacksam att jag valde att stanna innan jag var framme, parkera bilen och ringa 911 ... fast det inte gjorde sarskilt ont och fast jag inte hade tydliga symptom pa hjartinfarkt. Enligt chirurgen hade jag formodligen inte klarat det om jag kort sjalv eller kommit mycket senare.

Nar jag ringde trodde jag att det var helt i onodan ... och madde lite illa over det. Jag har mycket ofta ont i brostet fran magen, men det har var lite annorlunda, inte mycket, men inte riktigt samma. Ibland ar det tur att man inte lyssnar pa logiken.
Oj! Ta hand om dig 🤗

Helgens uppdrag var att tvätta bilen. Vädret tycker att jag borde gjort det igår 🤭
1000010095.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 175
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 684
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
247
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka