Har varit ute med spionens bästis! Alltså, de två verkligen älskar varandra och saknar varandra. Har aldrig sett hundar så tighta, som inte bor i hop! Helt underbart att se! De två kan leka som inga andra, och spionen tjöt otåligt medan vi väntade på kompisen
Lilltösen fick vara hemma under tiden, tänker att de förstås ska introduceras, men det är ingen brådska egentligen, spionen har sina förehavande ibland och lilltösen sina, där de båda två inte är med på, tror det kan vara bra för dem.
Har möblerat om min soffa också, så inget mer att klättra upp som en katt på soffryggen och hoppa över den, flyttade även kistan som jag har som soffbord och ställde framför balkongdörren åt spionen att sitta på och titta ut-var nog lite meeeh i hans ögon, föredrar att vara där ute istället...
En dusch och sova står väl på schemat. Äta också kanske, men vet inte vad, orkar inte fixa något.
Torktumlaren torkar tvätt, diskmaskinen väntar på att tömmas efter 4 timmars diskning. Men det jag inte gör i dag väntar på mig i morgon.... Orka vara så jädrans duktig alltid.