Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag inbillar mig fortfarande att vi bara är i slutet av sommaren ännu. Hösten har varit väldigt mild, våra hästar har gått på sommarbete framtill igår och klarat sig bra på gräset och jag går fortfarande ut utan jacka när jag ska någonstans Julkänsla so far: Noll.
Helt galet!Kul det är när en person som inte är anställd men av olika skäl behöver komma in hos oss på jobbet, har varit inne och rotat när vi inte varit här. Slarvat bort en nyckel till ett kassaskåp, som innehåller samtliga våra nycklar och massvis med andra viktiga saker. Samt för två månader sedan slarvat bort en annan superviktig nyckel det bara fanns en av. Dessutom en massa maskiner och verktyg, helt borta.
Enligt mig har personen för länge sedan fuckat upp tillräckligt för att jag ska gå in och ta bort hen från accessen in till oss.
Jag hade inte haft några problem heller med att göra det och informera personen om vad jag gjort - skiter i om hen blir "upprörd" och jag gör mig "ovän med hen".
Men ledningen har inga bollar och stoppar mig från att stänga av hen. De "ska prata med hen"
Det kliiiiar i fingrarna, jag vill så gärna stänga av hen
Sitter och surar på jobbet