Vad gör vi? Del CCV

Sitter och väntar på att de ska komma och spola ur mina rör. Dricker te och har utfordrat katten. Vaknade med alldeles för högt blodsocker, oklart varför. Jag brukar annars alltid ligga för lågt. Mysko.

Kul det är när en person som inte är anställd men av olika skäl behöver komma in hos oss på jobbet, har varit inne och rotat när vi inte varit här. Slarvat bort en nyckel till ett kassaskåp, som innehåller samtliga våra nycklar och massvis med andra viktiga saker. Samt för två månader sedan slarvat bort en annan superviktig nyckel det bara fanns en av. Dessutom en massa maskiner och verktyg, helt borta.
Enligt mig har personen för länge sedan fuckat upp tillräckligt för att jag ska gå in och ta bort hen från accessen in till oss.
Jag hade inte haft några problem heller med att göra det och informera personen om vad jag gjort - skiter i om hen blir "upprörd" och jag gör mig "ovän med hen".

Men ledningen har inga bollar och stoppar mig från att stänga av hen. De "ska prata med hen" :cautious:
Det kliiiiar i fingrarna, jag vill så gärna stänga av hen :arghh: :rage:
Sitter och surar på jobbet :p

Haha jag inbillar mig fortfarande att vi bara är i slutet av sommaren ännu. Hösten har varit väldigt mild, våra hästar har gått på sommarbete framtill igår och klarat sig bra på gräset och jag går fortfarande ut utan jacka när jag ska någonstans 😅 Julkänsla so far: Noll.

Ja det har varit en mild höst men julkänsla för mig sitter inte i vädret utan allting runtomkring

2cb1aed4-0629-490c-949e-b2c2f71c5219.webp

Fii faen vad kallt det var på morgonens promenad. -6
Vi vart inte riktigt beredda på detta. Hundarna for in i vrdagsrummet framför den otända kaminen och bara kom igen Matte! Vart är brasan?
Mindre nöjda hundar när jag baxade in dem i bilen och åkte till hundpassaren :rofl:

Nu är jag på jobbet, Fått igång jobbtelefonen som dog för mig i helgen så nu är det bara att tuta och köra.

Helt omotiverad men får bjudlunch av leverantör idag så ska inte klaga :)

Kul det är när en person som inte är anställd men av olika skäl behöver komma in hos oss på jobbet, har varit inne och rotat när vi inte varit här. Slarvat bort en nyckel till ett kassaskåp, som innehåller samtliga våra nycklar och massvis med andra viktiga saker. Samt för två månader sedan slarvat bort en annan superviktig nyckel det bara fanns en av. Dessutom en massa maskiner och verktyg, helt borta.
Enligt mig har personen för länge sedan fuckat upp tillräckligt för att jag ska gå in och ta bort hen från accessen in till oss.
Jag hade inte haft några problem heller med att göra det och informera personen om vad jag gjort - skiter i om hen blir "upprörd" och jag gör mig "ovän med hen".

Men ledningen har inga bollar och stoppar mig från att stänga av hen. De "ska prata med hen" :cautious:
Det kliiiiar i fingrarna, jag vill så gärna stänga av hen :arghh: :rage:
Sitter och surar på jobbet :p
Helt galet!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 177
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 684
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
249
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka