Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skriver du inte det...?Great British Bake Off - det engelska originalet, som är fruktansvärt mycket bättre än Hela Sverige Bakar.
Varför skriver du inte det...?
Så tänker jag också, blir liksom någon slags gissningslek av det.Jag haller med, det ar definitivt frustrerande med alla hemgjorda acronyms har dar vi ar sa manga som inte foljer allt pa TV. Jag har helt slutat bry mig, nar det ar acronyms for TV program eller ibland till och med hogst personliga, sa hoppar jag bara over det skrivna och gar till nasta post.
Det ser jag mer som ett smeknamn på hunden och har inte alls reflekterat över att han inte heter såSå tänker jag också, blir liksom någon slags gissningslek av det.
Men det kanske folk tänker när jag kallar min hund för spionen. Tänkte själv att det bara är för att jag inte vill skriva ut hans riktiga namn, men för andra är det kanske samma sak?
Det kom sig av att han alltid ligger på altanen/tidigare balkongen i förra lägenheten och spanade på alla som gick förbi och allt som hände, utan ett ljud Spionerade tänkte jag med ett fniss. Lite fnissigt blev det också när jag insåg att han ju är husky=rysk. Och dessutom faktiskt är importerad från Ryssland på riktigt när han var 4 månader gammal Han ÄR en spionDet ser jag mer som ett smeknamn på hunden och har inte alls reflekterat över att han inte heter så
Här med. Vi hade till och med kallare än chefen... konstigt de brukar annars ha kyligare. Men frågar man honom först kan han inte hitta på...7 grader kallt ute minsann, God morgon
Här med. Vi hade till och med kallare än chefen... konstigt de brukar annars ha kyligare. Men frågar man honom först kan han inte hitta på...