Har bakat en saffranskaka som står i ugnen nu, luktar gott!
I eftermiddag ska jag ta tag i mig själv och gå och simma.
I eftermiddag ska jag ta tag i mig själv och gå och simma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Heja dig! Hoppas allt går bra!
När man nästan varit över på andra sidan, eller varit över och vänt så omvärderar man livet. Det som förut var så viktigt att hinna är inte längre ett dugg viktigt, man lever i nuet för "sen" kommer alltid på ett eller annat sätt och det vet vi så lite om och det struntar man i.Jag har just vaknat till en ny fantastisk dag. Det ar i och for sig svart som natten utanfor fonstret och kommer formodligen att regna storre delen av dagen, klockan ar bara lite over 5... Men numera har alla nya dagar sa oandligt manga mojligheter och jag njuter stort.
När man nästan varit över på andra sidan, eller varit över och vänt så omvärderar man livet. Det som förut var så viktigt att hinna är inte längre ett dugg viktigt, man lever i nuet för "sen" kommer alltid på ett eller annat sätt och det vet vi så lite om och det struntar man i.
Positiv och "det löser sig, jag löser det" har jag också alltid varit men drivet hade nog tagit död på mig på riktigt, nu fick jag en spark av en häst i huvudet istället, var över på andra sidan och kom tillbaks med helt annan plan för resten av livet, jag kanske tolkas som "fyrkantig" och "empatilös" ibland men det är det minsta jag är, jag kan skämta om precis allting men aldrig på andra människors bekostnad, jag skrattar MED dom och inte ÅT dom.Jag har ju alltid varit en possitiv person och for nagra ar sedan forklarade jag for alla som ville hora att mitt mal for resten av livet var att skratta varje dag och att det "sitter i huvudet". "Happiness is a frame of mind" eller "Det blir inte battre an man gor det till" kommer nara min filosofi.
Nu har jag fatt vatten pa min kvarn och gladjen och tacksamheten att fortfarande finnas har och kunna gladjas at vad livet bjuder pa ar fantastiskt. Till och med att stada toaletten kanns riktigt roligt.
Jag beklagar förlusten av din älskade Princess Diva, som verkade ha varit en härlig personlighet. Tack för du låtit oss lära känna hemne litegrann via Buke. Många kramarRIP Princess Diva, "the very, very hungry rottweiler". Nu ar du fri, men du saknas mig redan.
Åh, vad sorgligt! Jag beklagar!RIP Princess Diva, "the very, very hungry rottweiler". Nu ar du fri, men du saknas mig redan.