idag är en sådan dag där jag borde ha stannat i sängen (men då hade jag väl ramlat ur den). Allt har strulat. Det gick väl hyfsat i skolan men allt annat har bara varit strul.
Fick tjata som tusan på dottern i morse om kläder (hon tyckte att gympaskor och tröja var bra vid 6 minus ), lämnade på föris och åkte mot skolan. Fick motorstopp vid rödljusen med världens kö bakom så det hann såklart slå om till rött, en i vår grupp var sjuk så vi fick snabbt göra om allt och ta hennes del också. Åkte till Burger king efter för att ta en drive in, beställer, betalar och åker och parkerar. Glömde maten totalt så jag fick gå tillbaka och stå och vänta medan det var världens kö vid luckan. Glömde totalt att jag köpte dipp och kom på det efter att jag ätit upp alla pommes. Tappade maten i knäet så jag fick världens fläck mitt på benet. Åkte och handlade och som vanligt fanns inte det som jag hade kupong på (varför är det alltid så på Lidl) och pep som tusan när jag skulle gå ut (tur jag hade kvitto) av någon obegriplig anledning, åkte hem för att göra pasta med skinksås. När maten nästan var klar insåg jag att jag tagit riset som vi skulle ha i morgon istället för pasta. Småsaker men nog så irriterande.