Vad gör vi? Del CCV

Just kommit till Göteborg för utbildning. pga av lastbil som vält imorses som jag inte visste om blev jag sen. Väl på plats så får jag reda på att han som håller i utbildningen också är sen eftersom han körde typ efter mig :D

Jäkla trafik. Jag hatar att köra i storstäder såsom Göteborg/Stockholm. Undviker det så mycket jag kan men eftersom det bara var en halvdag idag så orkade ja inte krångla med tåget.

Blir nog en bra dag det här ändå

Väntar på att klockan ska bli simhallsdags. Funderar på om jag ska åka och handla innan, så är det gjort. Eller om jag ska överlåta det till maken. Är mest för att jag har tråkigt just nu..

Blääää! Envis magkatarr sen en vecka- såklart när jag ätit precis som vanligt....Får skylla mig själv mest. Så nu blir det skonkost; potatismos, ris, vitt bröd och sylta- pluspoäng till ICA i sörping som har helsvensk! :). Meeen ska inte klaga för mycket; solen skiner ju faktiskt och lite kyligare idag, härligt! :love:.
Söderköping, och framförallt Mem, har ljuva minnen för
mig.
För länge sen var det kursgård för Centerns Ungdomsförbund. Veckolånga kurser som format både mitt liv och skapat vänskaper.

Många kurskamrater syns på viktiga poster i samhället. Jag minns galna upptåg och innerlig gemenskap. Fina minnen :love:

Men också den torra sommar då vattnet sinade och vi inte fick duscha. Så badandet skedde nere vid bryggan.
En scen i Göta kanal har centerungdomar som jagar båten :) Enkel casting - hämta undomar från kursgården intill

Kommit in efter en liten cykeltur, hade tänkt en längre runda men det började snöa. Köpte wienerbröd på Hemköp.

Fikat på cafe, handlat och gått förbi återvinningen med senaste skörden av sånt som ska slängas.

Borde sätta mig vid datorn men sitter istället i soffan och läser deckare och buke.

Söderköping, och framförallt Mem, har ljuva minnen för
mig.
För länge sen var det kursgård för Centerns Ungdomsförbund. Veckolånga kurser som format både mitt liv och skapat vänskaper.

Många kurskamrater syns på viktiga poster i samhället. Jag minns galna upptåg och innerlig gemenskap. Fina minnen :love:

Men också den torra sommar då vattnet sinade och vi inte fick duscha. Så badandet skedde nere vid bryggan.
En scen i Göta kanal har centerungdomar som jagar båten :) Enkel casting - hämta undomar från kursgården intill

Vad roligt att läsa 😃🥰

Väntar på ett paket med en ny vinterjacka ska komma till ombudet. Hinner nog en kort promenad runt sjön först.
Sen blir det pakethämtning och en tur till återvinningen.
Skrattar åt katten som blev djupt förnärmad när jag släppte in vaktmästaren förut. En främmande man på hennes domäner :jawdrop:
Nu springer hon runt och jagar pingisbollar och mjauar högt :laugh:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 199
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 695
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat