Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart dags för första dosen immunterapi. Vaknade upp förut till en hög meddelande från folk som vet att jag är orolig inför det här. Tänk vad mycket några ord betyder!
Söderköping, och framförallt Mem, har ljuva minnen förBlääää! Envis magkatarr sen en vecka- såklart när jag ätit precis som vanligt....Får skylla mig själv mest. Så nu blir det skonkost; potatismos, ris, vitt bröd och sylta- pluspoäng till ICA i sörping som har helsvensk! . Meeen ska inte klaga för mycket; solen skiner ju faktiskt och lite kyligare idag, härligt! .
Barnvakt?-6 i morse
Nu - 4 och sol
Ska till Tinget nu och äta lunch. Barnvakten är hemma åt farsan så
JaBarnvakt?
Okej, avlösning alltså?Ja
Kommer en från kommunen och passar farsan 3 timmar i veckan. Så att morsan kan komma ut lite
TypOkej, avlösning alltså?
Söderköping, och framförallt Mem, har ljuva minnen för
mig.
För länge sen var det kursgård för Centerns Ungdomsförbund. Veckolånga kurser som format både mitt liv och skapat vänskaper.
Många kurskamrater syns på viktiga poster i samhället. Jag minns galna upptåg och innerlig gemenskap. Fina minnen
Men också den torra sommar då vattnet sinade och vi inte fick duscha. Så badandet skedde nere vid bryggan.
En scen i Göta kanal har centerungdomar som jagar båten Enkel casting - hämta undomar från kursgården intill
Lite väl nedlåtande benämning? Sannolikt nån med utbildning. Jag ryser lite av både dina ord om din anhörig och vad du kallar personalen.Ja
Kommer en från kommunen och passar farsan 3 timmar i veckan. Så att morsan kan komma ut lite