Vad gör vi? Del CCV

Kul det är när en person som inte är anställd men av olika skäl behöver komma in hos oss på jobbet, har varit inne och rotat när vi inte varit här. Slarvat bort en nyckel till ett kassaskåp, som innehåller samtliga våra nycklar och massvis med andra viktiga saker. Samt för två månader sedan slarvat bort en annan superviktig nyckel det bara fanns en av. Dessutom en massa maskiner och verktyg, helt borta.
Enligt mig har personen för länge sedan fuckat upp tillräckligt för att jag ska gå in och ta bort hen från accessen in till oss.
Jag hade inte haft några problem heller med att göra det och informera personen om vad jag gjort - skiter i om hen blir "upprörd" och jag gör mig "ovän med hen".

Men ledningen har inga bollar och stoppar mig från att stänga av hen. De "ska prata med hen" :cautious:
Det kliiiiar i fingrarna, jag vill så gärna stänga av hen :arghh: :rage:
Sitter och surar på jobbet :p
Där hade jag polisanmält.

Kollar på GBBO i bakgrunden och känner mig som Metusalem. Favoriten för mig är en liten 20 årig kille som är en helt fantastisk bagare. Hur sjutton har han lyckats bli så bra när han är så ung.

Har rört ihop en ny sats muffins enligt amerikanskt recept så nu håller jag tummarna stenhårt för att de här blir bra!

Tror - i alla fall delvis - att ett av problemen jag har är att gamla ugnen var snabb (i princip alltid snabbare än tid angiven i recept) och denna ugnen är precis tvärtom. Känns som om jag bakar saker dubbelt så länge ibland 🤪 !

Kollar på GBBO i bakgrunden och känner mig som Metusalem. Favoriten för mig är en liten 20 årig kille som är en helt fantastisk bagare. Hur sjutton har han lyckats bli så bra när han är så ung.
Ibland tror jag inte det har med annat än känsla och talang och inte träning att göra. Vissa har känsla för en del saker och är därmed mer /bättre än andra på vissa saker.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 202
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 700
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat