Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min katt blev skrämd av att någon spelade "Happy New Year" utanför i någon slags tomteblossklunga :rofl: Vi brukar annars kunna titta på fyrverkerier men nu var det mest folk utanför och trots att jag nyss gick runt kvarteret hittades inga fyrverkerier ( ok lite skräp:mad:) Läst bok halva kvällen så glömt av att äta också men ändå rätt lyckat:D
 
Gott nytt år 🥳 🤗 🥰

Barnet var lycklig att se mycket fyrverkerier, tycka vad man vill om det. Träffade en annan vuxen med barn ute och hängde med dem på en kulle och tittade, det var trevligt 😊

Nu inne i värmen och ska försöka få barnet i säng… 😅
 
Gott nytt år! 🥂
Lagom med fyrverkerier här, nån håller fortfarande på lite och det var nån enstaka smäll innan tolvslaget. Vid tolvslaget såg vi en del fyrverkerier, men det lät mest på lite avstånd. Lillan tar det med ro den här gången (hennes andra nyår som ensamkatt), hon är trött (uppe mitt i natten, knäppa människor...:cautious:) och halvsov i en fåtölj medan vi tittade ut. Nu ligger vi i sängen, ska bli skönt att sova 😴 .
 
Överlevde tolvslaget. Förra året var det kriget i år kom det några spridda smällar. Sprättehästen mådde fortfarande dåligt men var kontaktbar och stundtals kontaktsökande. Nu kan jag andas ut i ett år framåt innan eländet återkommer :crazy:.
 
Överlevde tolvslaget. Förra året var det kriget i år kom det några spridda smällar. Sprättehästen mådde fortfarande dåligt men var kontaktbar och stundtals kontaktsökande. Nu kan jag andas ut i ett år framåt innan eländet återkommer :crazy:.
Skjuts det inte på påsk hos er?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
31 970
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 921
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 187
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp