Typiskt...Jag vann 100 kr nyss sambon satsade lite på atg. Jag sa att han skulle ta 2 andelar på en butik han lyssnade till hälften och slösade på andra konton tyvärr. Det jag sa vann 5000 kr.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt...Jag vann 100 kr nyss sambon satsade lite på atg. Jag sa att han skulle ta 2 andelar på en butik han lyssnade till hälften och slösade på andra konton tyvärr. Det jag sa vann 5000 kr.......
Sätt timer.....21.55......måste vara vaken till stallet....måste vara vaken...
Samma här...21.55......måste vara vaken till stallet....måste vara vaken...
just nu tänker jag, åk dit o ge de sitt extrahö o åk hem o sov!Samma här...
Om det helst vore så väl att inflationen fått några mer positiva bieffekter!Jag har gett upp nu och bäddat ner mig och snoret i sängen. Persiennerna är nere så förhoppningsvis störs jag inte så mycket av fyrverkerierna sen. Hittills är det iaf lugnare än vanligt, antar att folk inte har råd.
Få kan vi ta sämre ekonomi i ett par år.Om det helst vore så väl att inflationen fått några mer positiva bieffekter!
Samma här! Dricker cola för att hålla mig vaken en timme tillFattar inte hur jag kan vara så trött när jag vaknade så sent.
Vadd i öronen, hög musik på, något som aktiverar näsan rekommenderar jag. Det fungerar för oss. De får tjurmuskel typ 23:45.Jodå, hunden har blivit rädd för fyrverkerier huxflux