Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla salladsskålar är förstora. Mvh ej kaninÄter sallad och ser på Rapport. Köpte dyra grönsaker på Coop så måste äta innan de vissnar.
Alltså, finns det nån skål, för sallad, som inte är för liten?
Här åt vi rostat med räkor rom lök creme fraiche avokado majo vid fyra. Nu blir det hjortrosbiff potatis och sås.Sanerad och ombytt. Blå aftonklänning, pärlor och uppsatt hår. Till och med sminkad kvällen till ära. Rotade fram finporslinet det med guldkant på. Bort med lite julkänsla och fram med mer vitt och guld!
Snart ska jag sätta igång med förrätten men väntar på min startsignal om när huvudrätten är i fas
Sett i flera trådar att du är skeptisk mot sallad och kallar det typ "kaninmat", hur kommer det sig?Alla salladsskålar är förstora. Mvh ej kanin
Dottern har tre avramlingar i höst...Det blev en mysig nyårsritt i skritt och lite,lite galopp där underlaget var som minst halkigt . Var lite nervös för halkan när vi gav oss ut den korta svängen och pållan var härligt på alerten men alla broddar runt om gjorde att jag kunde slappna av ganska snart då hästen hade bra fäste utom vid ett tillfälle då det släppte lite lätt på isen. Gick så fint så .
Ingen avåkning i år heller!. Är ju inte direkt känd för att åka av men man måste vara ödmjuk inför risken som alltid finns .
Nu börjar det vara hög tid att kila över till grannarna som bjuder på nyårsmiddag; börjar änna dofta gott in till vårt kök .
Gillar inte grönsaker bara. Kort och gott.har aldrig gillat det.Sett i flera trådar att du är skeptisk mot sallad och kallar det typ "kaninmat", hur kommer det sig?
Håller med du, och då äter jag ändå majs,morötter och tomatGillar inte grönsaker bara. Kort och gott.har aldrig gillat det.
Dottern har tre avramlingar i höst...
Morötter är farligt för mig. Pizzasallad och tomater kan jag sträcka mig till. Kan ha i maten och lura mig.Håller med du, och då äter jag ändå majs,morötter och tomat
Två söndag-fredag före julafton.Hoppla!