Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog den aldrig igårDe flesta hade nog mått rätt kasst dagen efter om de hinkat i sig två flaskor vin. Är det inte farligt att dricka i kombination med medicinen du tar mot alkoholism?
Jag tog den aldrig igår
Men nu är det slut på detta! Kommer vara nykter hela 2024!
Ingen idé att ge "jag ska slutalöften", oavsett det gäller alkohol, cigg, godis/what ever, om man inte är på den plats i livet att man känner ända in i märgen att "nu jäklar räcker det"Jag tog den aldrig igår
Men nu är det slut på detta! Kommer vara nykter hela 2024!
Så fint!Visa bifogad fil 135783
Bordet dukat!
vilka fina underlägg!Visa bifogad fil 135783
Bordet dukat!
Det betyder väl att jag borde åka dit? Så fort Eurojackpot ger mig pengar åker jag dit! (jag kanske måste börja spela då). Ser fint ut på önInatt har jag haft mycket att göra! Jag har rest, varit på läkarhus och kongress, i en idrottshall, sätt när en kompis parkerat helt galet, badat i havet, varit i Thailand, inte hittat mitt boende i Thailand, pratat med receptionist... Och det roligaste är att jag drömde om en specifik plats i Thailand och ett specifikt boende och när jag googlade det imorse så visar det sig att det finns ett sånt ställe, en sån ö och ett sånt namn på boendet.