Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inatt har jag haft mycket att göra! Jag har rest, varit på läkarhus och kongress, i en idrottshall, sätt när en kompis parkerat helt galet, badat i havet, varit i Thailand, inte hittat mitt boende i Thailand, pratat med receptionist... Och det roligaste är att jag drömde om en specifik plats i Thailand och ett specifikt boende och när jag googlade det imorse så visar det sig att det finns ett sånt ställe, en sån ö och ett sånt namn på boendet.
 
Precis gjort påsbytet. Nu ska jag börja fixa en brakfrulle med äggröra bacon melon mm
Bara för att.
Fortfarande lite sur. Fick reda på igår att klädkoden för ikväll är silvrigt och något oväntat.

Jag äger inget silvrigt. Knappt ngt grått och oväntat?
Lite dålig stil att komma med det dagen innan.
Kommer nog vara helsvart och hittade en silverperuk för 20,- på dollarstore
Nån som har något annat tips på silvrigt och oväntat?
Julgransglitter
 
Skottat runt bilen så dengår att komma in i.
Fick sen ett infall och tog hunden i koppel. Traskade nedför backen och la det feldelade julkortet i grannens postlåda. Det är den längsta promenad jag tagit på många veckor. Jag blir friskare! Hittills har promenaderna varit uppdelade i korta bitar med vila.

Framsteg på årets sista dag!
 
Råkade somna till på soffan :o tur att telefonen pep till.
Mår inte nå vidare. Kan ju bero på att jag hinkade i mig nästan två flaskor vin igår kväll 😞
Försöker se allting positivt men ja jag vet inte. Känns svårt. Ska försöka få denna dagen till en bra dag. Sen ett riktigt gott nytt 2024 🙏
 
Håller på tömma bäddarna i stallet och nyss fått hjälp av grannen att köra en hösilagebal till hästarna. Pustar lite i bilen med värmaren på. Ska strax köra vatten, strös, hänga in hö i boxarna, ladda upp med kraftfoder och morötter och sen ta i dem tidigt i eftermiddag så ingen hinner börja skjuta tidigt för några ungar inte orkar vara uppe till midnatt.

Hemma blir det sen en lugn kväll med god mat, god dryck och bara ta det lugnt min älskade mamma och jag. Får se om vi orkar vara uppe till midnatt, isf tar jag en sväng till hästarna och tittar till dem men det brukar alltid vara lugnt och förhoppningsvis skjuts det inte så mycket. :heart
 
Råkade somna till på soffan :o tur att telefonen pep till.
Mår inte nå vidare. Kan ju bero på att jag hinkade i mig nästan två flaskor vin igår kväll 😞
Försöker se allting positivt men ja jag vet inte. Känns svårt. Ska försöka få denna dagen till en bra dag. Sen ett riktigt gott nytt 2024 🙏

De flesta hade nog mått rätt kasst dagen efter om de hinkat i sig två flaskor vin. Är det inte farligt att dricka i kombination med medicinen du tar mot alkoholism?
 
Råkade somna till på soffan :o tur att telefonen pep till.
Mår inte nå vidare. Kan ju bero på att jag hinkade i mig nästan två flaskor vin igår kväll 😞
Försöker se allting positivt men ja jag vet inte. Känns svårt. Ska försöka få denna dagen till en bra dag. Sen ett riktigt gott nytt 2024 🙏
Två flaskor vin på en enda kväll är VÄLDIGT mycket. Inte konstigt att du mår dåligt idag. Jag säger som @tanten . Vad har hänt med AA och sponsor?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 131
· Visningar
31 523
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 904
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 179
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp