Vem behöver en julkalender då liksom…Jag har handlat fran Temu tva ganger ... och vantat sa lange att jag glomt bort att jag handlat dar och vad det var innan det kom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem behöver en julkalender då liksom…Jag har handlat fran Temu tva ganger ... och vantat sa lange att jag glomt bort att jag handlat dar och vad det var innan det kom.
Åh, jisses, jag tyckte först att det stod KARLAR och undrade var du var någonstans...Kollar på katter som brottas och vevar på varandra
Glitter (alltså sådant till granen)? Gör ett "skärp"?Precis gjort påsbytet. Nu ska jag börja fixa en brakfrulle med äggröra bacon melon mm
Bara för att.
Fortfarande lite sur. Fick reda på igår att klädkoden för ikväll är silvrigt och något oväntat.
Jag äger inget silvrigt. Knappt ngt grått och oväntat?
Lite dålig stil att komma med det dagen innan.
Kommer nog vara helsvart och hittade en silverperuk för 20,- på dollarstore
Nån som har något annat tips på silvrigt och oväntat?
Tänkte också säga en glitterslinga, det får man säkert billigt nu efter jul.Precis gjort påsbytet. Nu ska jag börja fixa en brakfrulle med äggröra bacon melon mm
Bara för att.
Fortfarande lite sur. Fick reda på igår att klädkoden för ikväll är silvrigt och något oväntat.
Jag äger inget silvrigt. Knappt ngt grått och oväntat?
Lite dålig stil att komma med det dagen innan.
Kommer nog vara helsvart och hittade en silverperuk för 20,- på dollarstore
Nån som har något annat tips på silvrigt och oväntat?