Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag använt Bank ID för att legitimera mig när jag ska hämta paket, men tidigare var han alltid noggrann med att påpeka att jag skulle stoppa undan körkortet på direkten, så jag inte tappade bort det.Han är störtskön! Vi kallar honom ”spökmannen” här hemma. Han liksom flyter fram ur något hörn ljudlöst och frågar om man behöver hjälp jämt. Och med sin fluga och klädsel.
De har verkligen allt man kan behöva på landet där.
Han har flera gånger bara ”gå in och leta ni bara” efter paket vi ska hämta. Inte riktigt lika noga med säkerheten som i butiker i Sthlm.Nu har jag använt Bank ID för att legitimera mig när jag ska hämta paket, men tidigare var han alltid noggrann med att påpeka att jag skulle stoppa undan körkortet på direkten, så jag inte tappade bort det.
"Jaja, farbror L! Jag SKA vara rädd om körkortet."
Han har gett mig en del tips när det gäller mat och produkter. Hoppas han får vara pigg och ha kvar sin älskade affär i många år till.
Minns när en vän letade efter en reservdel till sin motorsåg. Efter att ha kollat i x antal butiker, fick hon tips om att kolla där.Han har flera gånger bara ”gå in och leta ni bara” efter paket vi ska hämta. Inte riktigt lika noga med säkerheten som i butiker i Sthlm.
Ja, hoppas han får vara fräsch länge. Tror affären bidrar till att han är så fräsch för sin ålder. Och han hjälper ju så många att slippa åka skitlångt med sitt stora sortiment av otippade prylar.
Flö! där jag kommer ifrån!Det är då en väser: "Fli er"
Låter som ett bra beslut då. Heja!Jag ska jobba imorgon och övermorgon.
Är noll sugen
Måste låta bli att erbjuda mig
Hubba er! där jag kommer ifrånFlö! där jag kommer ifrån!
Hade samma med saffran, upptäckte jag. Kan/kunde lukta jättenära på saffran utan att känna något, men saffransbiscottin smakade ändå saffran....Mysko, jag har ju förlorat smak/lukt. Men av någon anledning kan jag smaka, men inte lukta senapssill.
Gör gräddstuvad pyttipannaSka göra korv stroganoff