Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow så fint!17500 steg och nu är jag helt slut. Ska fortsätta städa duschrummet efter att jag vilat och sedan ska jag träffa min fd stallägare. Fantastiskt ljus i lägenheten idag
Jag har ju ett dåligt knä sedan runt 10 år tillbaka nuDet är vanligt (?) att ett ben är kortare men det behöver inte betyda att själva benet är kortare utan att man roterat bäckenet (?) så det ena ser kortare ut. Att det är "funktionellt" kortare.
Sägs det.
Mitt ena ben är kortare av den anledningen, har jag fått höra. Smärtan i högerbenet minskar om jag väger över lite på vänster. Det högra är alltså "längre" och tar upp mer vikt.
Är det "strukturellt" kortare så är det själva benet som är kortare.
Vilket rum17500 steg och nu är jag helt slut. Ska fortsätta städa duschrummet efter att jag vilat och sedan ska jag träffa min fd stallägare. Fantastiskt ljus i lägenheten idag
Citygross i nypa var det knappt några på. trodde alla skulle gå i affärer idag.Vad lite folk det var på Systembolaget idag
Verkar som att alla var på bolaget istället.Citygross i nypa var det knappt några på. trodde alla skulle gå i affärer idag.
Den är bra, väldigt öppen och ärligTittar på att bli Lee,hade aldrig känt igen honom om jag inte visste vad jag tittar på