R
Raderad medlem 68338
Drabbades av en kraftig löjromsabstinens. Åt nämligen ingen löjrom till frukost idag. Fick tina i panik och nu har jag klämt i mig två portioner. Jävlar i mig vad GÖTT!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drabbades av en kraftig löjromsabstinens. Åt nämligen ingen löjrom till frukost idag. Fick tina i panik och nu har jag klämt i mig två portioner. Jävlar i mig vad GÖTT!!!
Vad äter du till?
Tips att gå till kiro om man upplever som att ena benet är kortare. Ska bara ta ett besök att lösa.Det är vanligt (?) att ett ben är kortare men det behöver inte betyda att själva benet är kortare utan att man roterat bäckenet (?) så det ena ser kortare ut. Att det är "funktionellt" kortare.
Sägs det.
Mitt ena ben är kortare av den anledningen, har jag fått höra. Smärtan i högerbenet minskar om jag väger över lite på vänster. Det högra är alltså "längre" och tar upp mer vikt.
Är det "strukturellt" kortare så är det själva benet som är kortare.
Jag bor på Magnetic island, 25 min med färja från Townsville. Hittills har vi klarat oss då vi är precis mitt emellan den senaste tidens stormar, oväder och översvämningarLäser om oväder å översvämningar i Queensland. Vet ju inte vart @Seabaz bor riktig mer än just Queensland.. så hoppas allt bra!
Är det roligt? KÖR!Dricker kaffe och funderar om 1100 kronor är för mycket för att dansa typ varann vecka. Blir isf 200 kr per gång.
Är det roligt? KÖR!
Vad kostar inte en ridlektion?
Klockrent. Bara kör o ha kul!Ha ha så sant, jag tror att det blir roligt för dottern dansar för samma lärare
Klockrent. Bara kör o ha kul!
Vill vi veta?Rött vin i sodastreamen är INTE att rekommendera!