Var ju lite stött över att jag inte kallats på intervju, jag som alltid brukar bli kallad och sedan bli erbjuden jobb som jag slutligen tackar nej till Nu har jag blivit kallad! men är inte intresserad längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det här för en jäkla fråga !Nästa gång psykologen frågar vad jag har för underkläder på mig ska jag ha ett bättre svar än mina!
Jag gillar cava !Prosecco är inte alls gott... Ska en dricka bubbel ska det vara franskt, cremant eller ännu hellre champagne. Du är inte ett dugg udda
Det undrar jag med!Men vad är det här för en jäkla fråga !
Jag hade om jag var du helt ärligt övervägt att byta psykolog. Du är ju inte där för att prata om dina underkläder liksomDet undrar jag med!
Det är som att alla såna frågor är legitima när man är trans.Jag hade om jag var du helt ärligt övervägt att byta psykolog. Du är ju inte där för att prata om dina underkläder liksom
Håller med om att det inte är gott!Fick precis smaka prosecco för troligen första gången. Definitivt sista också. Kan inte komma på när senast jag smakade något lika vidrigt Och jag vet så väl att folk generellt pratar om sådant som något gott och trevligt, så, nu känner jag mig sådär lagom udda igen.
Prosecco är i princip kolsyrat vitt vin med ett fancy namn. Bör undvikas till varje pris.Fick precis smaka prosecco för troligen första gången. Definitivt sista också. Kan inte komma på när senast jag smakade något lika vidrigt Och jag vet så väl att folk generellt pratar om sådant som något gott och trevligt, så, nu känner jag mig sådär lagom udda igen.
Nu måste jag köpa sött vittvin från Italien och förstöra min soda streamer!Prosecco är i princip kolsyrat vitt vin med ett fancy namn. Bör undvikas till varje pris.
Bubbel man kan dricka: sånt som är gjort med traditionell metod, framförallt champagne, crémant (franskt bubblande utanför Champagne), Franciacorta (italienskt bubbel med traditionell metod).
Cava tycker jag är för söt och har besk bismak för det mesta, meeen det finns säkert nån sort som är god.
Prosecco är jäkligt överskattat. Det ska vara rött vin och whiskeyProsecco är i princip kolsyrat vitt vin med ett fancy namn. Bör undvikas till varje pris.
Bubbel man kan dricka: sånt som är gjort med traditionell metod, framförallt champagne, crémant (franskt bubblande utanför Champagne), Franciacorta (italienskt bubbel med traditionell metod).
Cava tycker jag är för söt och har besk bismak för det mesta, meeen det finns säkert nån sort som är god.
Lova att du avlägger rapport om man kan tillverka prosecco hemma!Nu måste jag köpa sött vittvin från Italien och förstöra min soda streamer!
*röttNu måste jag köpa sött vittvin från Italien och förstöra min soda streamer!
Finns flertalet, men här är mitt
Relativt finhackad vitkål, läggs i kokande vatten nån minut.
När vitkålen runnit av helt, så blandas den med köttfärs, sirap, salt, peppar och grädde.
Semten trycks ut i ugnsfast form och gräddas på 180-200° tills man ser att kålpuddingen krympt från kanterna.
Höftar allt
Tack båda!Jag tror det var
1 kg köttfärs
1 finhackad stekt lök
1 riven stor morot
2 ägg
salt
peppar
1,3 kg kål
lite sirap på den stekta kålen
Såsen
Luta den färdiga kålpuddingen och så mycket av skyn du kan
vatten
majsstärkelse
en "skvätt" sherry (ja den är viktig)
grönsaksbuljong
lite soja för att få lite färg
grädde
Jag lagar sällan efter recept så det blir olika varje gång och jag minns inte riktigt hur jag gör saker.
Jag tyckte det var ett bra svarNästa gång psykologen frågar vad jag har för underkläder på mig ska jag ha ett bättre svar än mina!
Pratade liksom om hur mycket jag känner mig som en kvinna. vad kan jag svara på det. menar jag har ju alltid känt mig som en kvinna. men fasiken fel hårdvara. vet inte hur jag ska förklara det bättre. men besöket var för en helt annan sak.Jag tyckte det var ett bra svar
Vad sa psykologen om det?
Mina brukar brinna upp ett några år.Fast hur ofta går en brödrost sönder? Vår nuvarande är 10+ år. Skulle definitivt inte spara en gammal som rostar "sådär" ifall att.