R
Raderad medlem 68338
Sitter på kungahusets hemsida och bläddrar bland stiftelser Finns ju inte en att välja på direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett allmäntillstånd här med just nu, denna trötthet. Men så jobbar/har jag jobbat mycket v. 51-2. sedan blir det lite lugnare veckor samt en ledig tack och lov.Idag är jag trött. Vilket är som vanligt. Det ska bli skönt med en hel veckas ledigt. Ska försöka att bara göra ”nödvändiga” saker på jobbet idag, inte så mycket extra. Har en huvudvärk som inte är jättefestlig. Och så jobbar min mentor sin sista dag hos oss idag. Jag orkar egentligen inte riktigt tänka på det.
Dela gärna recept!Alltså kålpudding är sjukt gott .
Är mätt
Min morbrors fru har inte körkort, en gång satte hon sig i fel bil och när den inte startade sa hon: ”Kör då!!”Jag lyckade öppna dörren på fel bil
”Ring lögnens makt från världens gränser ut, och ring in sanningens till oss som famla”läser detta och hoppas att fler förstår vad vi kan stå inför. Att vi drar mot ljusare tider, tillsammans.
https://sn.se/ledare/artikel/2024-kommer-att-bli-demokratiernas-odesar/rmy644mr