Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag litar nog mer på vägens nyckheter än järnvägen...Först Tåg i Bergslagen från Hallsberg med byte i Mjölby till SJ snabbtåg till Lund.
Skönt att du skrivit så jag slipper ringa 112... var allt ledigt folk där?Sådär, nu har vi shoppat klart. Nästan bara bebisgrejer nu åker vi hem igen!
Det var inte alls mycket faktiskt, vi kunde parkera nästan längst fram och behövde inte trängas därinne. Skönt!Skönt att du skrivit så jag slipper ringa 112... var allt ledigt folk där?
Tur att bilen ändå skulle åka den vägen.Såklart, Tåg i Bergslagen kan inte heller den här gången sköta sitt uppdrag. Tåget gick till Falun men sedan buss därifrån.
Nu blir det en annan variant med skjuts till Norrköping istället för till Hallsberg, regionaltåg Norrköping - Mjölby och sen förhoppningsvis SJ snabbtåg Mjölby - Lund.
Tur att bilen ändå skulle åka den vägen.
Japp fordonsfelSåklart, Tåg i Bergslagen kan inte heller den här gången sköta sitt uppdrag. Tåget gick till Falun men sedan buss därifrån.
Nu blir det en annan variant med skjuts till Norrköping istället för till Hallsberg, regionaltåg Norrköping - Mjölby och sen förhoppningsvis SJ snabbtåg Mjölby - Lund.
Japp fordonsfel
Jo men närmare än tåget.Inte riktigt dock. Bilen stannar egentligen i Finspång så det blir en omväg.
Jo men närmare än tåget.