Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på en buss på väg till pappa. Katterna blir passade av bästa grannen, skönt veta de blir ompysslade och bortskämda.
Var så inne i att göra klart innan jag åkte att jag glömde äta frukost O_o lite hungrig nu... men pappa har garanterat både matigt och godsaker hemma så får äta nåt när jag kommer fram :d
 
Såklart, Tåg i Bergslagen kan inte heller den här gången sköta sitt uppdrag. Tåget gick till Falun men sedan buss därifrån.

Nu blir det en annan variant med skjuts till Norrköping istället för till Hallsberg, regionaltåg Norrköping - Mjölby och sen förhoppningsvis SJ snabbtåg Mjölby - Lund.
Tur att bilen ändå skulle åka den vägen.
 
Såklart, Tåg i Bergslagen kan inte heller den här gången sköta sitt uppdrag. Tåget gick till Falun men sedan buss därifrån.

Nu blir det en annan variant med skjuts till Norrköping istället för till Hallsberg, regionaltåg Norrköping - Mjölby och sen förhoppningsvis SJ snabbtåg Mjölby - Lund.
Japp fordonsfel
 
Hade trott att jag började min mathandling tidigt men blev snart varse om att:
1. Jag hade glömt den noggrant skrivna listan hemma
2. Det finns så mycket folk i världen :idea:
Kom hem med halva affären och missade bara 2 saker som inte var akuta. All deras ruccola var bäst före idag dock:confused:
Nu blir det lunch tidigt för inte fick jag i mig någon frukost innan denna pärs!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
30 148
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp