Ibland saknar jag att inte ha sociala medier ville ju se pirayan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min katt älskar att vara inne i shettisens box. Hon är rätt tolerant, men det känns ändå onödigt att han ska ligga i hennes hö när hon försöker äta. Om jag då bestämt säger hans namn kan man se hur det rycker till i öronen, dvs han vet PRECIS vad jag vill men han väljer att inte höra...Känner igen det där... Matglada katter i ett nötskal, hör det som passar dem .
Lillan när jag står 2cm ifrån henne och petar på henne samtidigt som jag med lite höjd röst säger åt henne - stendöv, ingen reaktion alls.
Lillan när ett paket kallrökt lax (eller dörren till skåpet där hennes mat förvaras. Vi har för övrigt flera identiska skåp..) öppnas i köket - kommer omedelbart rusande, högljutt jamande, från andra änden av lägenheten.
Åh Jag tror inte att man kan lägga upp en film här tyvärr
Kommer genast.Kvällsmaten klar. Potatisgratäng, tjälknöl och gelé
Nu ska vi spela spel.
Synd att du är dräktig men sportbar kanske har nått alkoholfritt åt dig.Nu kom maken med en shoppinglista. Han är visst seriös med sitt Gekåsande
Funderade på hur lång tid det skulle ta dig att komma på att man inte vill ha en beg brödrost.Jag tror jag åker och handlar en ny. Vill ha en med garanti och som är oanvänd.
Funderade på hur lång tid det skulle ta dig att komma på att man inte vill ha en beg brödrost.
Kommer genast.
Har hjort fransyska i frysen. Kan bli det någon dag...Det var mycket gott. Tjälknölen gjord på hjort
Har hjort fransyska i frysen. Kan bli det någon dag...