Klippt mig, ätit lunch på stan och sedan farit upp till Härnösand och sett en fin utställning med Helene Billgren och Stefan Uhlander.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckade öppna dörren på fel bilPåminner om när jag inte fick upp bildörren och bara fattade inte vad felet var. Tog några sekunder att förstå att det var fel bil
Nä men det var det som var grejen. Vad som helst kan hända.Eftermiddag! Nädu, så länge har jag inte tänkt vara där.
Men eller hur, man riktigt såg hur han väldigt intensivt tittade in bilen.
Kanske reflexjackan som alltid finns i bilen vintertid, som väckte sån fascination
Borde varit hyfsat skämmigt dock, att bli påkommen
Påminner om när jag inte fick upp bildörren och bara fattade inte vad felet var. Tog några sekunder att förstå att det var fel bil
.Nar vi forst kom till Saudi Arabien fick inte kvinnor kora bil dar. Maken, eller en driver fran firman, korde alltsa mig overallt ... Jag kan inte ens tala om hur ofta jag oppnade fel bildorr och tog mig in i och satt i fel bil bredvid fel make. Det ledde dock inte till att nagon skamdes, (minst av allt jag) daremot manga glada skratt och historier att beratta.Jag lyckade öppna dörren på fel bil
Men väldigt nöjd katt!!Fryser som en hund. 18.1 grader inne trots att det är några plus ute. Brrr. Jag och katten har legat och kurat under duntäcket och tittat på great british sewing bee. Funderar på vad jag ska äta, känns som att ramen snabbnudlar för tredje, eller om det är fjärde dagen i följd inte är särskilt attraktivt. Behöver äta upp skivan med lantpaté jag köpte till julen. Kanske rosta lite bröd och bre på.
Katten har ätit en rejäl bit brie som jag glömde att lägga in i kylskåpet trots att jag var säker på att jag gjorde det. Så nu kommer det komma ut som vita plastbitar i andra änden. Jäkla katt, och jäkla mig som glömde bort det.
Men väldigt nöjd katt!!
Ooooh ja. Och inte skämdes hon ett dugg när jag kom på henne utan satt och slickade tassarna förnöjt och ignorerade mig när jag sa till henne att gå ner från diskbänken. Selektiv dövhet.