Jo men jag brukar inte stå och titta på när ugnen jobbar.Det är ju egentligen ganska lätt. Tar bara tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men jag brukar inte stå och titta på när ugnen jobbar.Det är ju egentligen ganska lätt. Tar bara tid
Jo men jag brukar inte stå och titta på när ugnen jobbar.
Jag gissar att ni skall lyckas pricka in SJ också.För nio minuter sedan rullade vi från garaget. Vi har tagit höjd för dåligt väglag, plogar och folk som inte kan köra bil
Visa bifogad fil 135622
Det snöar massor här, men det ska ge sig vid 12.45. Det är dock lugn snö och ingen storm eller så.Funderar över dagen. Det rapporteras om besvärligt väglag på E18. Vågar vi åka? Jag vet inte ännu.
Jag är alltså inte orolig för min egen körning utan för alla män(niskor) som överskattar sin körförmåga och riskerar vår säkerhet…
Funderar över dagen. Det rapporteras om besvärligt väglag på E18. Vågar vi åka? Jag vet inte ännu.
Jag är alltså inte orolig för min egen körning utan för alla män(niskor) som överskattar sin körförmåga och riskerar vår säkerhet…
Jag gissar att ni skall lyckas pricka in SJ också.