Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska frossa
Räkcocktail, kex, brie och vindruvor står på agendan
Vi åkte!Jag hade lätt åkt... men jag är ju lite galen och härdad efter ett antal vintersäsonger i Norrland
Ge den gamla till återbruk/second hand. Du kommer vänja dig vid den nya.Den gamla rostar ojämnt och det handlar om 100 kr. Problemet är att den nya är större än den gamla.
Men jag hatar att slänga saker som fungerar.
Herregud här kan man vänta i veckor på att saker skall hoppa upp av sig själva och väskor ställa undan sig...Hemma och har packat upp allt samt satt undan resväskorna. Nu ska jag duscha och sen ta på mig lite piffigare kläder.
Haha så var mammas gamla våffeljärnDen gamla rostar ojämnt och det handlar om 100 kr. Problemet är att den nya är större än den gamla.
Men jag hatar att slänga saker som fungerar.
Jag tror det varDela gärna recept!
Dela gärna recept!
Hade ingen aning om vad det var så var tvungen att googla. Jag garanterar att jag skulle hålla med dig men den ryggdunken kanske inte är så mycket värd iom att jag anser att allt alkoholhaltigt är odrickbartFick precis smaka prosecco för troligen första gången. Definitivt sista också. Kan inte komma på när senast jag smakade något lika vidrigt Och jag vet så väl att folk generellt pratar om sådant som något gott och trevligt, så, nu känner jag mig sådär lagom udda igen.
Fick precis smaka prosecco för troligen första gången. Definitivt sista också. Kan inte komma på när senast jag smakade något lika vidrigt Och jag vet så väl att folk generellt pratar om sådant som något gott och trevligt, så, nu känner jag mig sådär lagom udda igen.
Fast hur ofta går en brödrost sönder? Vår nuvarande är 10+ år. Skulle definitivt inte spara en gammal som rostar "sådär" ifall att.Det nya rostar faktiskt mycket jämnare så jag tror jag behåller det och kanske sparar den gamla om det skulle gå sönder.