Dags att börja plocka in hästar strax.
Har iaf snygga naglar nu! Guldglittriga
Har iaf snygga naglar nu! Guldglittriga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns mkt skönt att jag inte behöver lämna huset idag utan bara ska gå upp två trappor till nyårsfesten. Riktigt gött att kunna glida dit i tofflor.
Säger som jag sagt tusen gånger tidigare. Lägg in dig och få riktig hjälp, så att du får ett slut på det där eländet någon gång istället för att dra ut på det och må dåligt i all oändlighet.Råkade somna till på soffan tur att telefonen pep till.
Mår inte nå vidare. Kan ju bero på att jag hinkade i mig nästan två flaskor vin igår kväll
Försöker se allting positivt men ja jag vet inte. Känns svårt. Ska försöka få denna dagen till en bra dag. Sen ett riktigt gott nytt 2024
Dricker ett glas läsk och myser med katten. Sambon skalar räkor
Det är i alla fall inte katten som skalar räkorna !Och katten är hos dig och inte sambo?
Jag hade nog mått kasst efter rn hel flaska vin själv så ja två flaskor då hade jag nog mått väldigt kasst.Jag tog den aldrig igår
Men nu är det slut på detta! Kommer vara nykter hela 2024!
Här skalade matte räkor och smulan kom sättandes. Var nog 5-8 räkor som hamnade i kissemagen. Gott sa hon.Det är i alla fall inte katten som skalar räkorna !
Vuxenpoäng.Men alltså är jag sjuk?
Nu har jag dammsugit och skurat hela huset. Jag har skickat in en ansökan om bidrag för värmesystemsbyte och så sitter jag dessutom och uppdaterar telefonen?
Och katten är hos dig och inte sambo?
snarare utmattad!Men alltså är jag sjuk?
Nu har jag dammsugit och skurat hela huset. Jag har skickat in en ansökan om bidrag för värmesystemsbyte och så sitter jag dessutom och uppdaterar telefonen?