Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_6660.jpeg
 
Råkade somna till på soffan :o tur att telefonen pep till.
Mår inte nå vidare. Kan ju bero på att jag hinkade i mig nästan två flaskor vin igår kväll 😞
Försöker se allting positivt men ja jag vet inte. Känns svårt. Ska försöka få denna dagen till en bra dag. Sen ett riktigt gott nytt 2024 🙏
Säger som jag sagt tusen gånger tidigare. Lägg in dig och få riktig hjälp, så att du får ett slut på det där eländet någon gång istället för att dra ut på det och må dåligt i all oändlighet.
 
Hur kan man hetsa upp sig så över en meninglös juniormatch? (Sverige-Finland i JVM). :nailbiting:

Round robin och Sverige har redan vunnit gruppen.

BUGGER! Finland kvitterade just med en och en halv minut kvar.
 
Helt slut på efter flera timmars hårt jobb, men nu är alla djur omhändertagna och hästarna kom in när det började skymma. Hörde de första smällarna när jag fixade det sista åt dem i boxarna och tack och lov att det var snö när vi gick in så jag såg någonting. Väl hemma på parkeringen så small första fyrverkeripjäsen 16:45. :cautious:

Burit in ved, hämtat in vinet från bilen, som jag glömde göra igår. :o Nu vilar jag lite innan jag fixar mat och bubbel åt oss och sedan ger mig ikast med disken som fått vänta på mig. I morgon jobbar jag långpass och måste släppa ut hästarna och ta hand om djuren innan jag åker och jobbar så blir nog en tidig kväll här. Grannen ska komma ner och fika lite med mamma efter lunch så jag har fullt upp med förberedelser fortfarande. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
31 787
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 906
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 182
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp