Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade orimligt tidigt. och 2024 verkar bli ett bra år.
Hade planer att fira nyår hos en vän men hans barn blev sjuk så jag blev hemma.

Men det var nog för det bästa.

Det finns så många fantastiska personer!

Hela kvällen och natten så fick jag så många meddelanden och samtal att jag viste inte vad jag skulle göra.
Till slut var det mer än vad min hjärna klarade av och jag grät så mycket av glädje och tycker nästan synd om den stakaren som ringde mig just då och jag svarade stor bölande. Gud så mycket känslor.
Tack alla för allt fint stöd och all omtanke.
Jag älskar er alla och vill bara att ni får ett fantastisk 2024!
 

Bifogade filer

  • IMG_5192.jpeg
    IMG_5192.jpeg
    175,5 KB · Visningar: 109
hittills märks det att det folk nog är trötta idag. Verkar inte vara mycket folk som handlar i butikerna eller leveranser eller varupåfyllning om man ska se till hur en normal dag brukar vara larmmmässigt.
 
Har gjort rent mina ridstövlar, -hjälm och halsring för ett kunna packa undan dem. Ridhandskar och hjälmpåse ska tvättas i eftermiddag. Skönt att få undan, vemodigt att packa undan grejerna. Men det är inte för alltid (då hade jag sålt dem istället), så det känns mest skönt att inte ha bagen stående i hallen när grejerna ändå inte används.
 
Har gjort rent mina ridstövlar, -hjälm och halsring för ett kunna packa undan dem. Ridhandskar och hjälmpåse ska tvättas i eftermiddag. Skönt att få undan, vemodigt att packa undan grejerna. Men det är inte för alltid (då hade jag sålt dem istället), så det känns mest skönt att inte ha bagen stående i hallen när grejerna ändå inte används.
Du får hojta om du får abstinens och vill gosa gul pålle :heart
 
Ganska lugnt nyår vad gäller smällare. Bor mitt inne i stan.

I fjol hade julgranen gjort sitt på nyårsdagen, drivor av barr. Årets är jättefin så det skär lite i hjärtat så den får vara kvar till helgen.
 
Hundpromenad - check! Nu ska jag ta hand om lite rester, bland annat färsk grönkål samt lammfärsbiffar ifrån frysen. Tänkte att det plus potatis och kryddor kunde få gosa ihop sig till någon slags grönkålssoppa :d . Ingen pizza här alltså... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
32 105
Senast: rickie
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 931
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 189
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp