Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ha missat, varför kallar du honom spionen egentligen?Har varit på kvällskiss med spionen, det var skönt ute med en lite tjockare jacka på sig faktiskt, höstlikt. Jag gillar hösten, men har fortfarande inte kommit över att Sörmland hade aslång vinter, glömde våren, kort sommar, sedan regn och nu höst.... Som skåning är jag inte van vid det här
Inser nu när det blir mörkare att jag har svårt med att ställa om ögonen igen, jag ser inte, alltså jag ser inte i vanliga fall men i mörker är det som att jag inte ser på ett helt annat sätt. Obehagligt. Tror det är ljus från stolpar, hus och bilar som ger sken och bländar, vilket gör att de rundor jag går med hunden som jag är van vid är som nya i det här mörkret.
Lite svag molande värk i skallen bara i dag, tror ta mig tusan botoxen hjälper bättre den här gången!! En lättnad alltså!
I morgon ska jag göra det där pattklämmarbesöket jag bokat om två gånger redan. Dags att ta tag i det och få det överstökat.
Det var absolut inte meningen att missa dig, jag hade bara inte kommit så långt i trådenI dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Det är lite komiskt egentligen. Han är ju från Ryssland så innan kriget i Ukraina skämtade jag och barnen ibland och sa "Ryssen kommer" när han kom springande mot oss och ville leka, det skämtet blev smått osmakligt när det blev krig. Men det är inte alls därför han kallas för spionen även om en del tror det i början Rysk spion!Måste ha missat, varför kallar du honom spionen egentligen?
Wow! Det har jag inte råkat ut för, däremot var jag och en kompis helt själva en gång. Då såg vi Disneys FantasiaAlldeles för sen middag efter att ha gått på bio. Var rätt märkligt att sitta själv i en salong för 130 pers. Helt klart en usel kväll ekonomiskt för biografen