Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag tycker bröd är bra mycket värre än tex pasta på det hållet.Jag skrev inte att det inte kommer upp Men lättsmält mat underlättar på flera sätt.
Det finns öronproppar man kan använda i badhus för att slippa få vatten i öronen, filtrerar bort en del oljud samtidigt.Funderar på att gå och simma om en stund. Men jag får ont av ljud så vet inte än om jag har lust att påfresta hörseln med att vara i badhuset
Ta med öronpropparFunderar på att gå och simma om en stund. Men jag får ont av ljud så vet inte än om jag har lust att påfresta hörseln med att vara i badhuset
Det finns öronproppar man kan använda i badhus för att slippa få vatten i öronen, filtrerar bort en del oljud samtidigt.
Ta med öronproppar
Edit: 2a på bollen eller så
Eller kanske apotekVad är lättast att hitta bra såna? På badhuset?
Jag skulle kolla nätet, sportvaruhus och apoteket.Vad är lättast att hitta bra såna? På badhuset?
Det blev riktigt gottGratäng i ugnen, provar squash i potatisgratäng… kan bli bra, kan bli dåligt Är i alla fall redan hungrig och slut och lite hangry
Tur katta är söt?Morr. *kattjevel* anledningen till att man ska bädda med överkastet varje dag- rivstart i ett av de nyare lakanen är mindre kul...Åhåjaja de är underbara de små liven
Jättebra nyheter!Yay, jag trodde jag tappat bort mina engelska universitetsbetyg men hittade dem i en låda!
Tur katta är söt?
För katten här hemma fungerade lugnande under bilresan, men blev sitt vanliga jag hos veterinärenHemma. Nu är Megara vaccinerad och kollad att chippet sitter där det ska. Trodde hon kanske skulle vara mer ok den här gången. Jag försökte hålla henne mjukt och prata med henne. Hon började omedelbart morra. Veterinären tog tag i hennes nackskinn och hon övergick till att skrika och väsa och kränga vilt med tänder och klor. Så det krävdes en djurskötare med krage och handskar. Handskarna for åt ett håll. Kragen krängde hon sig ur direkt men vet lyckades vaccinera henne. Kände mig lite förolämpad å Megaras vägnar när veterinären kallade henne lite galen
Vi ska tillbaka den 24 då hon ska röntgas, tas blodprov och kolla upp munnen. Om hon har TR så kommer de ta tänderna direkt. Har redan ont i magen mtp att hon inte mådde bra sista gången hon sederades. Jag har fått lugnande tabletter som hon ska ha innan hon lämnas in för sedering.
Det kostade 500kr att vaccinera henne vilket inte var särskilt blodigt. Mitt älskade gos. Det är så hemskt att inte kunna förklara att det är för hennes eget bästa.