Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan, äter chokladglass och lyssnar på musik som ska peppa mig lite att typ.. existera. Om en timme är det dags att gå till jobbet och allt jag vill göra är att ligga i soffan och sova med hundarna. Det spelar inte så stor roll att jag vet att det känns motigt med allt bara för att jag är nervös inför flytt och en del andra specifika saker, det slår över på allt ändå. Ikväll ska jag sätta mig och skriva en plan för hur jag ska tackla allt de kommande dagarna. Det kanske blir lite enklare då, för nu är det bara mentalt kaos.
 
Sitter i soffan, äter chokladglass och lyssnar på musik som ska peppa mig lite att typ.. existera. Om en timme är det dags att gå till jobbet och allt jag vill göra är att ligga i soffan och sova med hundarna. Det spelar inte så stor roll att jag vet att det känns motigt med allt bara för att jag är nervös inför flytt och en del andra specifika saker, det slår över på allt ändå. Ikväll ska jag sätta mig och skriva en plan för hur jag ska tackla allt de kommande dagarna. Det kanske blir lite enklare då, för nu är det bara mentalt kaos.
När nåt stör blir man sjukt ineffektiv.

Det offentliga utskällningen i helgen har sänkt mig så jag har sovit illa och inte har ork eller lust att göra något alls. Tack och lov är jag tvungen att ge mig iväg på eftermiddagen och träffa trevliga människor och kan skingra tankarna en stund.
 
Lämnade sonen i skolan och åkte sedan och simmade på morgonen. In via Coop för att köpa mjölk men kom hem med hallonkvarg också, så det blev en perfekt frunch efter simhallen. :d
Nu dags att åka mot jobbet. Kort dag idag då jag har föreläsningar hela eftermiddagen sedan. 🙂
 
Tänkte gå en promenad men så tittade jag ut.. spöregn. Nej tack. Istället sitter jag här och ugglar. Börjar få huvudvärk.. Bådar inte gott för kvällens konsert.
Nåja, semester imorgon i varje fall. Alltid nåt.
 
Hu vilket regnrusk och värre oväder ska visst vara på väg! Så lika bäst jag blir klar här hemma (gjort om lite granna och gått över växterna) och åker till pållan; tänker förbereda boxen för installning för det är nog inte så långt borta nu 😄. Men först rasta hundarna igen; hundvakt idag 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 931
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 430
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp