Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mailat min veterinär i Bollnäs och bett dem skicka journaler och plåtar till min nya vet. Förhoppningsvis hinner de skickas innan den 24. Får ringa och kolla att de gjort det nästa vecka.
Det gick snabbt! Fick mail från veterinären i Bollnäs att de skulle skicka allt till min vet i Stockholm. Har redan ont i magen över besöket och att hon måste sövas/sederas. Eftersom hon ska få lugnade tabletter innan vi ska vara där så är hon förhoppningsvis redan så lullig att hon inte hinner bli arg och stressad när de sticker henne.
Sagt upp "medryttarhästen" idag, funderat till och från på det ett tag nu och det känns bäst så. Jag som är orolig av mig mår inte bra av alla hans hälsoproblem. Nojar för mycket.
Så nu är det klart att jag ska hjälpa till med det envisa kallblodet istället. Roligt och utmanande.
Testade min konstiga förkylning idag genom att dammsuga. Kanske överkurs, så efter en alvedon så sitter kaffe och glass mycket bättre! och Buke förstås
Sen ska jag klippa lite tyglappar och laga mina favorithemmabyxor - det känns som det kan räcka för idag
Har huvudvärk och försöker ta mig igenom samt summera en massa fransk statistik på ett vettigt sätt. En synnerligen dålig kombination. Men ikväll flyttar jag ner till huset vid havet och får andas lite extra frisk luft i några dagar, det gör nog susen!
Håller på att få fullkomligt psykbryt på mitt biopsisår som kliar.
På den positiva sidan - hudläkaren jag pratade om sa att den brända delen skulle växa upp och loss på 10 veckor. Det har bara gått ca 4 och den är nästan loss. Tack braiga läkeköttet!
Fick inte marklägenheten. Inte oväntat eftersom jag inte var först i kö och de är extremt populära. Men ändå surt att sju års kötid inte ens räcker för en lägenhet i en liten håla med typ 1800 invånare.
Hemma. Helt plaskblöt. Det öste ner hela tiden jag åkte hem och fick hoppa i pölar. Att dessutom vänta medan en lång kö ringlade sig till bussen gjorde inte saken bättre. Men nu är jag hemma. Hoppat i mysbyxor och tröja, och myser med katten.
Helt orimligt att jag redan måste tända min skrivbordslampa.
Det åskar... Står INGET om det i någon prognos. Och hela himlen är jämngrå så man ser inte heller var åskan kommer ifrån, om den närmar sig, är på väg bort, osv...
Kropp & Själ Idag kom jag äntligen iväg för att göra ett nytt försök att bli blodgivare. Har lämnat blid en gång för tolv år sedan, vore trevligt om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.