Läste att du skulle göra personalparkering, tänkte först oj de gick fort att byta jobb..
Ett vakthavande befäl måste kunna allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste att du skulle göra personalparkering, tänkte först oj de gick fort att byta jobb..
Älskar honom. I alla fall hans tidiga verk.Jag tror jag börjat gilla Bruce Springsteen
Jag hörde samma avsnitt och blev väldigt sugen på att köpa boken!Satt och lyssnade på P1 - som vanligt - när jag körde hem igår. Fick höra om en helt ny bok som heter "Döda kvinnor förlåter inte", och den lät så bra att jag nu har beställt den... Kvinnohistoria, Stockholm, slutet av 1800-talet... Sådant som jag själv skriver om och älskar ! Kommer ut idag, så det kallades för att "förboka" när jag beställde igår kväll. Undrar hur lång tid det tar innan boken kommer?
Det är dem som börjar leta sig in nu. Det nyare är än så länge ok men tränger inte in på samma sätt.Älskar honom. I alla fall hans tidiga verk.
Och nu gjorde jag det!Jag hörde samma avsnitt och blev väldigt sugen på att köpa boken!