Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt och lyssnade på P1 - som vanligt - när jag körde hem igår. Fick höra om en helt ny bok som heter "Döda kvinnor förlåter inte", och den lät så bra att jag nu har beställt den... :) Kvinnohistoria, Stockholm, slutet av 1800-talet... Sådant som jag själv skriver om och älskar :)! Kommer ut idag, så det kallades för att "förboka" när jag beställde igår kväll. Undrar hur lång tid det tar innan boken kommer?
 
Varning för rant!

Jag är less på att må kasst! Visst, läkningen i magen verkar gå framåt men det är allt. Jag har feber och orkar ingenting. Jag klöks av att borsta tänderna eller ta medicin. Min svett luktar apa, men eftersom jag har tejpade sår på magen ska jag inte duscha för mycket förrän jag skaffat mer tejp. Och så gör det ju ont att röra sig. Jag är så fruktansvärt less!!! :arghh:
 
Snuffsig i näsan men inte värre än igår.
Förhoppningen är att det inte blir värre.
Känner mig lite off både psykiskt och fysiskt men
det blir nog bättre när jag kommer igång.
Jobb 8-16
 
Är på kontoret i Göteborg idag. Jag vet att det är en radda möten på skype planerat men jag hoppas också på en del riktiga möten. Helst över en kopp kaffe med trevliga kolleger. Och arbetsgivaren bjuder på kanelbullar i eftermiddag. Det här blir nog en bra arbetsdag.
 
En del på schemat idag. Vårdbesök, projektarbete, workshop och vårdbesök igen. Någonstans däremellan lite läsning och hinna mata katten och mig själv. Redan mör innan dagen ens börjat med 2 timmars sömn :laugh:Någonting säger mig att det blir en kanelbulle på vägen :angel:
 
Satt och lyssnade på P1 - som vanligt - när jag körde hem igår. Fick höra om en helt ny bok som heter "Döda kvinnor förlåter inte", och den lät så bra att jag nu har beställt den... :) Kvinnohistoria, Stockholm, slutet av 1800-talet... Sådant som jag själv skriver om och älskar :)! Kommer ut idag, så det kallades för att "förboka" när jag beställde igår kväll. Undrar hur lång tid det tar innan boken kommer?
Jag hörde samma avsnitt och blev väldigt sugen på att köpa boken! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 931
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 430
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp