Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min värd.Säger detsamma. Tror jag kan räkna på mina fingrar då jag sovit längre i mitt liv
Min...I vilken värld är inte 9 sovmorgon
Drottningarna...Har faktiskt trivts på jobbet idag
Men så jobbade inte drottninggatan idag
Det var ett fynd! Lego är ju svindyrtShoppat tre paket lego för priset av två
Du kan fråga @LadyCovergirl f.d klubbkamrater vad de sa om blåst.Här blåser det som in i den, och jag har inte surrat utemöblerna. Borde ha någon form av permanent lösning med snabbspännen, typ.
Det var inte mycket. Jag har helt skåp med dubbla dörrar nästan fullt med 3 rader/hylla.Visa bifogad fil 129069
Organiserar i köket, just nu kryddlådan, mitt lilla skötebarn!
Verkligen! Grämde mig lite efteråt att jag inte tog en dyrare som den billigaste (som blev gratis). Men är nöjd ändåDet var ett fynd! Lego är ju svindyrt
Det var inte mycket. Jag har helt skåp med dubbla dörrar nästan fullt med 3 rader/hylla.
Jag sa upp mig från en fast tjänst för sju år sen. Det är det bästa jag har gjort. Pappa peppade mig.Funderar. Vad vill jag jobba med? Det jag gör idag...kan jag inte göra mer. En ohållbar situation m ett eskalerande dåligt mående. Vet inte om jag ska säga upp mig o chansa.
Till vad?
Vad du läser till.Vad jag pluggar till eller hur länge till jag behöver hålla det här schemat?
Jag sa upp mig från en fast tjänst för sju år sen. Det är det bästa jag har gjort. Pappa peppade mig.