Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad du läser till.
Åh va bra!Jag vidareutbildar mig inom mitt yrke som logoped
Visa bifogad fil 129071
Det var bara det som inte hade egen burk just nu
Men värst är jag inte iallafall!
Det låter som bra julklapp... mvh fortfarande frusen efter blåsig utomhusdag och bannar mig själv varför jag inte satte mig i bilen typ 10 m bort utan satt kvar på stolen.Fick någon slags tunnelseende och beställde nyss garn för ALLDELES för mycket pengar. Nåväl, jag antar att alla årets julklappar blir hemstickade.
Det är en sån helg! Jag lade alla mina pengar på god mat och legoFick någon slags tunnelseende och beställde nyss garn för ALLDELES för mycket pengar. Nåväl, jag antar att alla årets julklappar blir hemstickade.
Och svär över vilken idiot som lagt allt där istället för garderoben.Fick för mig att tömma precis hela min garderob tidigare ikväll, hann såklart inte färdigt med rensningen pga andra åtaganden (typ mata barn, natta barn). Så eftersom jag lagt alla kläder på sängen där hela familjen sover fick jag snällt lassa ut alla ännu osorterade kläder i vardagsrummet, med resultat att både soffa och soffbord nu är täckta i ovikta och osorterade kläder.
Vad kul det ska bli när jag kommer ut i vardagsrummet och blir påmind om det imorgon bitti
Skönt att jag inte är ensam i det här!Det är en sån helg! Jag lade alla mina pengar på god mat och lego
Japp! Ser också framför mig hur mina barn kommer riva runt i alla kläder och sprida ut dem i hela huset.Och svär över vilken idiot som lagt allt där istället för garderoben.