Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Fick just ett mail att jag kommer ha Fortum from 1 december. Jag har för mig att jag började med Fortum nÀr jag flyttade hit. Sedan har det gÄtt igenom ett antal elbolag i olika konstellationer nÀr de gÄtt samman eller blev uppköpta. För att nu vara tillbaka pÄ Fortum :rofl:
 
Fick just ett mail att jag kommer ha Fortum from 1 december. Jag har för mig att jag började med Fortum nÀr jag flyttade hit. Sedan har det gÄtt igenom ett antal elbolag i olika konstellationer nÀr de gÄtt samman eller blev uppköpta. För att nu vara tillbaka pÄ Fortum :rofl:
Gör du inget eget aktivt val riskerar du att betala mer Ă€n nödvĂ€ndigt för elen. 😬
 
Ätit sen lunch, potatisgratĂ€ng och gravad lax đŸ€€
Lyxar för mig sjĂ€lv den hĂ€r helgen 😁

Ska strax pallra mig ivÀg till leksaksaffÀren och köpa nÄgra julklappar (!) dÄ de har kampanj med tre för tvÄ. Hoppas det finns nÄgot bra kvar bara!
 
Plugg, plugg, plugg, jobb, jobb, plugg, plugg. Livet i ett nötskal denna höst. Det Àr bra att det Àr tillfÀlligt.
 
Jag ar nastan vaken ... och maste snart resa mig for att dra ner persiennen sa solen inte sticker mig i ogonen sa har pa morgonen :cautious:
Da hosten kommit till Portland i Oregon har det nu regnat storre delen av tiden i en vecka, solen har tittat fram emellan men det har varit sadant regn att man inte har kunnat lita pa att det ar sol vissa tider pa dagen.

Nu har det dock blivit riktig host har. 20*C - 27*C och stralande sol i fleradagar, nagon dag med mulet och sedan sol igen :) tack och lov! Som det har regnat den har sista veckan var jag radd att vintern redan kommit.:p
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte lÀst matte pÄ nÀstan 20 Är, men har nu hoppat pÄ en yh-utbildning dÀr vi lÀser tillÀmpad matematik. AlltsÄ, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • LĂ„st
Tjatter Kisse Àr trött i vÀrmen, hon tycker det Àr alldeles för varmt. Det tycker matte ocksÄ...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad nÀr folk skickar meddelanden pÄ t ex Messenger eller sms mitt i natten och vÀcker mig. Det hÀnder ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • HuslĂ„n vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp