athena_arabians
Trådstartare
Ska äta frukost nu och sedan åka till jobbet
Ikväll ska jag på bio. Har inte vågat gå på bio på typ 5-6 år
Vad ska du se för film?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska äta frukost nu och sedan åka till jobbet
Ikväll ska jag på bio. Har inte vågat gå på bio på typ 5-6 år
För att de slipper göra merjobbet att ändra från kurs-år till kurs-år.Måste plugga idag. Titta på föreläsningar och läsa lite. Kursschemat är lite märkligt. Lärarna skriver vad vi ska göra vecka 1, vecka 2, osv. Nu när vi har kommit en bit på väg tycker jag att det börjar bli krångligt att hålla reda på vilken vecka vi är i. Varför inte skriva vilka veckonummer det faktiskt gäller, eller använda sig av datum ?
Till nästa gång gör degen baka ut och sedan 1 jäsning ca dubbla tiden. Så mycket godare då.Sonen önskade bullbak, så nu har vi en deg på jäsning - snart redo att bakas ut!
Ganska mycket sovmorgon skulle jag säga. Förra helgen sov vi till nio men då hade jag vaknat vid typ halv fyra och var vaken till halv sex.Tänkte ta sovmorgon men vaknade vid 9… innan dess vid 6:30. Men det är klart, lite sovmorgon blev det väl allt. Förkyld och urslig. Ska strax fixa lite frukost
Fast de måste ändå gå in och ändra enstaka datum, såsom inlämningsdatum.För att de slipper göra merjobbet att ändra från kurs-år till kurs-år.
Det blåser svinkallt här med. @LadyCovergirl kan du be dina forna klubbkompisar ha sin orientering lite varmare nästa gång. Eller på ett ställe det inte blåser så förbannat mycket.Det blåser ju halv storm. Jag sitter i bilen och har tråkigt, man blåser ju iväg om man går ut..