Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste plugga idag. Titta på föreläsningar och läsa lite. Kursschemat är lite märkligt. Lärarna skriver vad vi ska göra vecka 1, vecka 2, osv. Nu när vi har kommit en bit på väg tycker jag att det börjar bli krångligt att hålla reda på vilken vecka vi är i. Varför inte skriva vilka veckonummer det faktiskt gäller, eller använda sig av datum :confused: ?
För att de slipper göra merjobbet att ändra från kurs-år till kurs-år. 😜
 
Tänkte ta sovmorgon men vaknade vid 9… innan dess vid 6:30. Men det är klart, lite sovmorgon blev det väl allt. Förkyld och urslig. Ska strax fixa lite frukost :sleep:
 
Joggat ca 3 km och kört intervaller på motionscykel 25 min.
Nu ska jag bara vara.
IMG_4357.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp