Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger i sängen och smälter en jättefin kväll med hela fina familjen ❤️ Känner mig trots detta lite ängslig och ångestig, även om jag verkligen borde känna precis tvärtom, men jag tror egentligen mest att jag är trött. Har en superfin helg framför mig som jag verkligen ser fram emot, så jag ska se till att sova riktigt gott nu så kan jag njuta fullt ut av morgondagen 😊
Grattis! :D Fast härhemma är jag en timme tidig så det blir i förskott!
 
Fy fasen vad slitigt det är att flytta. Har kört från 06 till den här tiden typ i några dagar. Och samma 2 till. Vill bara lägga mig och grina och skita i allt. 🤯
Min klippa till pappa, 74 år, är med sambon och kör en runda till nu när jag ger upp.😍
Nu ska jag och hundarna sova första natten i nya huset. Helt jäkla kaputt!
Så impad över vad bygghjältarna renoverat mycket här sen jag var hit sist! 🤩
Intalar mig att det blir bra det här. Bara bita ihop 2 dagar till. Minst..
 
Stort grattis på födelsedagen @Mineur!

65696179_2354942504761383_5983324321651621888_n.jpg
 
Uppe med tuppen. Nyduschad och fräsch. Ska på 50-årsfika i eftermiddag.
Men först blir det hangflyg på Ålleberg. Inte särskilt taggad men det är väl lika bra att passa på när vi ändå är där.

Nu funderar jag på om jag ska börja skrapa smygar.
 
Måste plugga idag. Titta på föreläsningar och läsa lite. Kursschemat är lite märkligt. Lärarna skriver vad vi ska göra vecka 1, vecka 2, osv. Nu när vi har kommit en bit på väg tycker jag att det börjar bli krångligt att hålla reda på vilken vecka vi är i. Varför inte skriva vilka veckonummer det faktiskt gäller, eller använda sig av datum :confused: ?
 
Blev ingen agilitytävling idag, känner mig inte helt återhämtad och orkar helt enkelt inte vara hemifrån hela dagen och tänker att springa allt vad jag har korta spurtar inte heller är helt lämpligt.
Får bli en dag i syrummet och med lite ärenden :) Känner mig lite melankolisk, men hoppas det kan lugna sig..
 
Ute kämpar septembers sista dag för att bli en solig sådan. Jag känner mig inte ett dugg solig. Seg och ångestig. Allt är bra så det borde inte kännas så.
Ska klä på mig och köra ett pass på motionscykel. Kanske kan få igång mig lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp