Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Melankolin har lugnat sig lite :)
Fick sytt lite och varit och fixat massa ärenden. Fick beställt en jättefin regnkappa för pengarna jag fick i födelsedagspresent igår 😍 Nu har jag en stor sats mat till matlådor i ugnen och ska pyssla lite mer i syrummet innan jag åker ner till stugan och hämtar hundarna och umgås lite med mina föräldrar.

Vallar runt barnet men mår så himla konstigt i kroppen. Vet inte om blodsockret är för högt eller för lågt. Har ätit både mat och godis. Vi har varit på bio och inatt sov jag länge. Så lutar åt kroppslig reaktion på att jag lämnade in uppsägningen igår 😬

Jag har varit i stallet, på Hemmakväll, rullat håret, satt igång tvättmaskinen, tagit undan torr tvätt, tömt diskmaskinen, duschat, ätit lunch och valt kläder till kvällens festligheter.
Nu ska jag måla tånaglarna, hänga upp tvätten och sen lite vila innan jag ska göra mig klar.

Grattis på födelsedagen! @Mineur

outlander-samheughan.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
30 31 32
Svar
631
· Visningar
26 951
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 190
Senast: Migo
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
89 90 91
Svar
1 804
· Visningar
55 476
Kropp & Själ Vad heter det när en person säger eller gör saker som är precis på rätt sida gränsen i syfte att det ska bli svårt för den utsatte att...
2
Svar
20
· Visningar
1 209
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka