Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är förtvivlad. Har en god vän som har usel ekonomi, ej självförvållat utan mycket olyckliga omständigheter. Hen skickar mig länkar om bitcoin och hur hen kan tjäna pengar. Lyckades avstyra det en gång, men nu har hen skickat en länk till.

IMG_9545-COLLAGE.jpg
 
Hittade under flytten ett brev från en vän som inte finns mer. I brevet skrev hon om hur hon satt och målade och saker växte fram. Det blev en flicka som höll en solros och det var en hel del av tuffa känslor men att ändå klara av att känna det fina etc. Målningen var med inspiration av mig från jättelänge tillbaks när jag mådde väldigt dåligt. Och hon inspirerad så av att jag ändå kände så mkt fint trots att livet gett mig en massa käftsmällar. Det här brevet och om tavlan hade jag glömt. Det jättefina var att jag alltid mints flickan med solrosen som senare blev lite hennes ”signaturbild” i olika former. Och så var den gjord ”av mig”. Så fint när jag insåg det! Och sorgligt! Älskade vän! 😍😢❤️
 
Borde verkligen ta tag i att skrapa de för smygarna nu. Det är så tråkigt bara, tröskeln att börja är hög.. Det är bara fem fönster och en dörr som behöver fixas till, sätt igång bara!

Istället sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska hitta på istället.
 
Vaknade sju med ont i huvudet och ångestig över alla drömmar. De är inte logistiska och oftast inte mardrömmar men jag är helt slut när jag vaknar.
Känner mig lite tjock i halsen och hoppas att det är att jag har snarkat eller nåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp