Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagat all mat för veckan som kommer och ryggen tycker jag har stått konstigt i köket :meh:Promenad om några timmar, det brukar hjälpa.

Fotboll idag, så katten och jag är just nu instängda med neddragna persienner och youtubeklipp på hög volym.

Har precis haft en fint zoom-catch up med några ashramvänner. Funderar på att göra dagens *host* morgonmeditation *host* snart.

Min syn är jättekonstig, ser regnbågar överallt. (Kanske läst för mycket i tråden om transvård?🤪) Kan också haka på sjuklingsvågen, känner mig ämligare än vanligt idag.

Men katten får medalj! 🥇 Hon har varit i samma rum som en främlig!!! Förvisso gömd under täcket, men ändå. :heart Främlingen monterade en tröskel ut mot altanen. Mycket bra.

Har städat båda badrummen, tagit undan torr tvätt och lagt dammsugaren på laddning.
Om en timme ska jag köra till Röstånga. Ska nog försöka hitta någon intressant podd att lyssna på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 115
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Vad heter det när en person säger eller gör saker som är precis på rätt sida gränsen i syfte att det ska bli svårt för den utsatte att...
2
Svar
20
· Visningar
1 204
Senast: Freazer
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 454
Senast: tanten
·
Svar
1 999
· Visningar
56 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser