Det kommer säkert gå bra för digJa, är rädd för det… hade tänkt att jag skulle jobba imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer säkert gå bra för digJa, är rädd för det… hade tänkt att jag skulle jobba imorgon
I dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Det lät verkligen supergott! Och ser om möjligt ännu godare ut.Hemma och bakar frallor igen, denna gång med rivet äpple och rågsikt i. Inte bakat med äpple förut, så blir spännande att se hur dom blir.
Har känt mig frusen hela dagen och nu känner jag mig seg i kroppen...Kliar i halsen, gör lite ont
Vet inte riktigt var detta är på väg.
Har ont i huvudet med.
Får se imorgon bitti
Har inte tid att vara sjuk jue
Klockan har passerat 10 pa formiddagen och det ar dags att starta dagen men jag har ingen lust. Maken damsuger dock for andra gangnen den har veckan sa det ar aldeles for mycket ljud har.
Bast jag drar mig undan och klar pa mig och latsas att jag ar redo att gora nagot i dag.
Nu vet jag att det inte är här. Ikväll var jag och tittade en stund på fotboll (laget jag spelar i). Stod brevid några som tillhör styrelsen (det gör jag med), stallet osv. Och då kom det. Känslan som sa ”Jag är färdig här. Med boendet, med stallet, med fotbollen”.Hur svårt ska det vara att hitta ett hem? Jag vill ha ett hem! Jag borde vara värd ett hem? Men nej… bevisligen inte. Skit också.