Ops. Hoppas att det gick bra.Fixat med ekonomin, har skjutit på det ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ops. Hoppas att det gick bra.Fixat med ekonomin, har skjutit på det ett tag
Det var "bara" bokföring av utgifter.Ops. Hoppas att det gick bra.
Jaha då så!Det var "bara" bokföring av utgifter.
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare.Fan vad jag avskyr o blir skraj av elstötar (elstaketet)! Får stänga av till dem när vi sätter upp när sambon kommer med mer stängselmaterial vi köpt! Får ge upp detta jävla smörgåsbord med ekollon . Kan inte göra så mkt mer än plocka runt ett par grenar som hänger in men när jag kom på dem vid skogspartiet med bortåt 20 jävla ekar ger jag upp- nu åker stängsel upp! Åtminstone 5 år sedan det var så här jävla extremt sist. Skitollon.
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare.
Tack och lov har jag bara en hund som skulle kunna stoppa i sig nåt. Tack och lov är han inte intresserad. Mardröm att ha ekar i hagar.
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare.
Tack och lov har jag bara en hund som skulle kunna stoppa i sig nåt. Tack och lov är han inte intresserad. Mardröm att ha ekar i hagar.
Vi har ekar i nästan alla hagar. En slags mardröm som vi försöker stängsla bort sådär vart tredje år när det exploderar. Som i år.
Jag somnade efter två i natt Just pga dettaÄtit kvällsmat. Jag är lixom inte jättesjuk, bara så trött! Mest legat hela dagen och tyckt synd om mig själv. Får se om jag lyckas sova i natt
Ja, är rädd för det… hade tänkt att jag skulle jobba imorgonJag somnade efter två i natt Just pga detta
Grattis på födelsedagenI dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.