Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan vad jag avskyr o blir skraj av elstötar (elstaketet)! Får stänga av till dem när vi sätter upp när sambon kommer med mer stängselmaterial vi köpt! Får ge upp detta jävla smörgåsbord med ekollon 😡😫. Kan inte göra så mkt mer än plocka runt ett par grenar som hänger in men när jag kom på dem vid skogspartiet med bortåt 20 jävla ekar ger jag upp- nu åker stängsel upp! Åtminstone 5 år sedan det var så här jävla extremt sist. Skitollon.
 
Fan vad jag avskyr o blir skraj av elstötar (elstaketet)! Får stänga av till dem när vi sätter upp när sambon kommer med mer stängselmaterial vi köpt! Får ge upp detta jävla smörgåsbord med ekollon 😡😫. Kan inte göra så mkt mer än plocka runt ett par grenar som hänger in men när jag kom på dem vid skogspartiet med bortåt 20 jävla ekar ger jag upp- nu åker stängsel upp! Åtminstone 5 år sedan det var så här jävla extremt sist. Skitollon.
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare. :mad:

Tack och lov har jag bara en hund som skulle kunna stoppa i sig nåt. Tack och lov är han inte intresserad. Mardröm att ha ekar i hagar.
 
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare. :mad:

Tack och lov har jag bara en hund som skulle kunna stoppa i sig nåt. Tack och lov är han inte intresserad. Mardröm att ha ekar i hagar.

Vi har ekar i nästan alla hagar. En slags mardröm som vi försöker stängsla bort sådär vart tredje år när det exploderar. Som i år.
 
Jag har två större ekar vid tomtgränsen. Har bott i huset sedan 2012. Denna extrema mängd ekollon har jag inte sett tidigare. :mad:

Tack och lov har jag bara en hund som skulle kunna stoppa i sig nåt. Tack och lov är han inte intresserad. Mardröm att ha ekar i hagar.

Alltså det här är vansinnigt, aldrig varit med om maken till mängd! Som sagt stängde av 2018 i en annan hage- nuvarande har räckte att hålla efter och plocka även i skogskanten men i år...Nu har jag gett upp. Drömmer fan nästan om skiten 🫣🙄
 
Frallorna med äpple i blev riktigt goda, lyxvbröd till helgfrukostar. 😍

16961753389532710913338487735817.jpg
 
Så jäkla bra att sambon är kiro när vi släpar tunga möbler i flytten och min pappa råkade lufta lite fel så hela ena sidan på honom pajade. Sambon justerade några ställen i ryggen mot en vägg och sen var pappa som ny igen. ❤️
Vilka guldklimpar de är! ❤️
Nu är det mesta med tidspress gjort. Lite till bara så kan vi ta resten i lite mindre tempo och få sova mer. Lääängtar! 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 905
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp