Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde sova. Kollar på soffor. Alla är dåliga. Antingen har de låga ben så att man inte kan dammsuga under dem, eller så har de höga ben och höga armstöd, så att de blir obekväma. Och schäslonger är aldrig breda nog, om de inte är just på sådana där låga soffor som det inte går att dammsuga under... Har iaf hittat en hyfsad att kolla på, och imorgon ska jag nog provsitta några på ikea bara för att veta vilka det kan vara värt att slå till på om de kommer ut begagnat.
Extra ben kanske. Mamma hade extra ben att sätta dit tror de kom från Ikea.Borde sova. Kollar på soffor. Alla är dåliga. Antingen har de låga ben så att man inte kan dammsuga under dem, eller så har de höga ben och höga armstöd, så att de blir obekväma. Och schäslonger är aldrig breda nog, om de inte är just på sådana där låga soffor som det inte går att dammsuga under... Har iaf hittat en hyfsad att kolla på, och imorgon ska jag nog provsitta några på ikea bara för att veta vilka det kan vara värt att slå till på om de kommer ut begagnat.
Dom kommer inte in under de riktigt låga soffornaRobotdammsugare?
Har hittills inte sett en enda robotdammsugare som är lägre än min vanliga dammsugare. Och den soffa som iaf på Ikeas hemsida ser bäst ut, den har ben som verkar vara 2-3cm höga (likadant med favoriten på Mio och alla andra butiker verkar vara sjukt mycket dyrare).Robotdammsugare?
Kanske borde vara hemma jag med men tänkte försöka pallra mig iväg…Blir hemma idag och iaf imorgon. Febrig ont i kroppen. Dessutom huvudvärk men det är ju bara positivt och få förunnat.
Sambon införde ny regel igår. Är det mörkt ute vi ligger kvar i sängen tills det blir ljust. Undra vad chefen säger om det.Känner mig lite klen och ngt sår i halsen.
Och magen reagerar på pizza.
Tryckt i mig Ipren och snart kaffe och hoppas att det blir lite bättre.
Utanför är det kolsvart och min kropp tror att det är matt även fast det är mysigt.
Oj. Jag hade väl precis hunnit till jobbet men utan kaffe. Fortfarande helt mörkt. Ska försöka titta vilken tid det blir ljust.Sambon införde ny regel igår. Är det mörkt ute vi ligger kvar i sängen tills det blir ljust. Undra vad chefen säger om det.![]()
![]()
![]()
Jag kan tänka mig att det finns en förhandlingslösning här med chefen om ni också går med på att aldrig åka hem från jobbet om det är ljust ute.Sambon införde ny regel igår. Är det mörkt ute vi ligger kvar i sängen tills det blir ljust. Undra vad chefen säger om det.![]()
![]()
![]()
Vi ändrar på det jag åker hem innan det blir mörkt dock SENAST 16.01. Icke förhanlinsbart.Jag kan tänka mig att det finns en förhandlingslösning här med chefen om ni också går med på att aldrig åka hem från jobbet om det är ljust ute.
En ny arbetstidsmodell med 30 dagars extrasemester åt dem allra längst i norr (ljusblå kurva, den bruna gäller nog er @Krålus )
Visa bifogad fil 129197
Och innan man tänker att det är alldeles befängt kan man ägna de människor som levt i alla århundraden innan 1900 en tanke.
Här lär det inte bli ljust på hela dagen. När barnet skulle iväg till skolan med cykeln så slutade det med att pappan skjutsade henne. Det vräkte ner så dropparna studsade på marken. Vi var ju ändå hemma. Jag sjuk och han ledig.Ngr lampor lyser men man får väl säga att det är ljust nu.
Visa bifogad fil 129198